Uitgerekend Januari 2022

https://ibb.co/9sL2d06

Gelukkig natuurlijk dat alles goed was met ons kindje! Ik voel me trouwens bijna niet zwanger heel gek.. nog iemand ? Het is onze tweede dus misschien zit ik nog met het einde van mijn eerste zwangerschap in mijn hoofd ofzo?

Gefeliciteerd allemaal! @JLooJ ik ook niet echt, inmiddels 19+3 en voel me prima. @Sylllie nog bedankt voor de tip :) 
Voelen jullie de baby al? Bij mij ligt de placenta ervoor en kan het allemaal wat langer duren. Soms denk ik wel.. misschien is dit het? Maar het kunnen ook gewoon mijn darmen zijn.. kijk zo uit naar het moment!

Woensdag de 20 weken echo gehad, deze was goed.
We krijgen weer een jongetje dus een echt jongenshuishouden. Moet er nog erg aan wennen maar komt wel goed.
Mijn placenta ligt ook aan de voorkant en voel de kleine nog niet. Bij mijn eerste zoontje was dit met 24 weken dacht ik.

Ook ik praat en lees hier graag mee ,

uitgerekend op 22-01-2022 van ons eerste kindje.. na wat complicaties in week 15 (bloedverlies) een hoop controles en extra echo nu zeker dat alles in orde is met onze zoon ?.

Hij doet het goed en is lekker druk aan het bewegen al in mammas buik.

Il ben 30 jaar. Ik heb een dochter van 10 en een zoon van 7 jaar. Ik ben nu zwanger van mijn der de kind. Ik ben uitrekend op 22 januari 2022. Maar ik moet een keirzesnede doen. Maar komt goed.
Over 2 weken heb ik de tweede echo. Jongen of meisje? Spannend!!!

Jaaa gezellig ! Ik wil er ook bij ! Gefeliciteerd allemaal ! Ik ben 31, dochter van bijna 2,5 en uitgerekend van tweede kindje (jongetje) op 15-01-22.

Ervaar deze zwangerschap vrij anders. Is ook veel sneller gegaan dan bij de eerste. Hier was ik na 10 jaar stoppen met de pil, na bijna een jaar zwanger. Bij de tweede was mijn spiraal er begin april uit gegaan en gelijk na de eerste ronde al raak. Vind zwanger zijn met al een peuter vrij pittig, ook in combinatie met de vermoeidheid in het begin. Sta minder stil bij de zwangerschap. Dat geeft me het gevoel dat ik minder goed kan 'connecten' met dit kindje. Probeer dit vaak als ik 's avonds in mijn bed lig en even m'n hand op mijn buik leg, als ik al niet binnen 5 minuten in slaap val.. Is dit herkenbaar voor andere dames ?

Gefeliciteerd allemaal! Ik vind de tijd vrij langzaam gaan.. mensen roepen altijd 'Geniet ervan, het gaat zo snel'. Ik ben nu 22+1.
En ik kan eigenlijk niet wachten tot het december/januari is (uitgerekende datum is 3 januari 2022). Is er iemand die dit herkent? En hoe ver zijn jullie met alles? De aankopen, kamerje, naam etc?

Terug
Bovenaan