Uitgerekend januari 2024

Hallo!

Ik ben Jennifer en woon in Gent (belgie).
Ik ben momenteel 13 weken zwanger. Morgen heb ik de nipt test en heb hier wel wat stress voor.

Ik ben persoonlijk een stresskip en denk dat alles fout zou kunnen gaan. Ik kan Bv niet eten ( niet door misselijkheid ofzo maar gewoon geen honger) waardoor ik in
mijn 1ste trimester 3kg vermagerd ben…

We zullen het wel horen zeker morgen in het ziekenhuis
Hey Jennifer, welkom hier!
Hoe is het gegaan woensdag? Ik neem aan dat je ook een echo had samen met de nipt? Was daar alles oké? Spannend, nog een paar dagen wachten en dan weet je hopelijk meer. De kans is natuurlijk heel klein dat daar iets uit komt. Maar ik snap de stress 100%.
Doe jij de nipt met nevenbevindingen of zonder?
Van dat vermageren tijdens het eerste trimester, dat heb ik echt al vaak gehoord bij veel vrouwen. Sommigen vallen echt veel af owv misselijkheid maar zelfs dan nog haalt het kleintje alle voedingsstoffen die kijk of zij nodig heeft eruit. Dus daar hoef je je niet teveel zorgen om te maken.

Ik heb vandaag echo en NIPT. Ik vind het ook weer heel erg spannend. Maar gisteren heb ik heeel kort even met een Doppler naar het hartje geluisterd dus nu voel ik me tamelijk kalm in vergelijking met de vorige echo’s. Maar toch blijft het heel erg spannend.
Ik heb na lang twijfelen en discussiëren met mijn vriend beslist dat we toch de uitgebreide nipt doen.
 
Terug
Bovenaan