Uitgerekend januari 2024

Ha ladies, 

Ik heb een week gehad waar ik elke dag misselijker werd. Maar sinds donderdag nam het steeds meer af. Nu las ik alleen maar ervaringen over wisselende dagen, dus maakte me nog geen zorgen, maar het is nu nog steeds niet terug. Wel staat eten me nog soms tegen en eet ik kleine porties... ik begin me dus een beetje zorgen te maken dat het wellicht een slecht teken is. 
Gelukkig heb ik vrijdag een echo staan. Nog even doorzetten dus. Ik ga nogsteeds van goed nieuws uit, fijn om dan bevestiging te krijgen. 
 
 
[quote quote=10618942]Ha ladies, Ik heb een week gehad waar ik elke dag misselijker werd. Maar sinds donderdag nam het steeds meer af. Nu las ik alleen maar ervaringen over wisselende dagen, dus maakte me nog geen zorgen, maar het is nu nog steeds niet terug. Wel staat eten me nog soms tegen en eet ik kleine porties… ik begin me dus een beetje zorgen te maken dat het wellicht een slecht teken is. Gelukkig heb ik vrijdag een echo staan. Nog even doorzetten dus. Ik ga nogsteeds van goed nieuws uit, fijn om dan bevestiging te krijgen.[/quote]
Oh dat is begrijpelijk dat je er wat ongerust over bent. Maar het komt inderdaad heel veel voor dat symptomen niet continu aanwezig zijn. Het gaat ook opmerkelijk beter met mij de afgelopen 2-3 dagen. 
vandaag had ik alsnog een goede echo ? (ik vind het nog moeilijk te geloven).
 
Jorie dit hoeft echt niks te zeggen. Bij me 2e was ik tot 8 eeken misselijk en erna helemaal niet meer en die is nu bijna 2 ? bij me eerste was ik de eerste 22 weken uit de running door misselijkheid. En nu helemaal niet misselijk maar meer een blegh gevoel
 
Dank lieve dames! Deze reacties doen me goed, geven me meer vertrouwen.
Wauw, Anirbas! Gefeliciteerd! Een kloppend hartje dus? Hebben ze ook wat gezegd over de grootte/ hoever je bent?  
 
 
@Jorie: Dank je!!
Ja, kloppend hartje en de termijn kwam exact overeen qua meting met hoe ver ik daadwerkelijk ben (7w2d, ik weet de precieze termijn owv het ivf traject). ?
 
Hoe gaat het met jou, Jorie?
Alvast veel succes morgen met de echo!
Hier begint de misselijkheid wel lichtjes toe te nemen. Gisteren voor het eerst overgegeven. Moet zeggen dat ik wel alweer opnieuw wat zenuwachtig ben voor de volgende echo. Die krijg ik op 23 juni, dan ben ik 9w6d. Gelukkig ben ik ervoor een week op vakantie, kan niet wachten op die afleiding ?.
 
Lief dat je het vraagt en aan de echo denkt;)

Ik eet nog steeds niet voor m'n plezier en veel staat me tegen, maar echt misselijk ben ik niet meer geweest. Wel moe en zere borsten.

De afgelopen dagen ben ik er iets meer gerust op geweest dat het wel goed zit, maar echt heel blij zijn lukt me nog niet. Ik bescherm mezelf nog een beetje, merk ik.
Morgenochtend ben ik aan de beurt.. heel spannend. M'n vriend heeft er heel veel zin in. Vanmorgen zei hij heel enthousiast: we gaan morgen ons kind zien!
Ik houd jullie op de hoogte;) 
 
Bij mij is het eigenlijk echt helemaal hetzelfde! Alleen als ik volledig plat lig, kan ik al eens een beetje misselijk worden. Maar het is inderdaad meer eten dat mij niet aan staat en een algemeen beetje bleh gevoel. Volgens mijn vriend ben ik ook helemaal niet aangenaam meer ?.
en idem met het niet helemaal blij kunnen zijn. Sinds de echo ben ik nog geen moment gerust geweest dat het goed komt. Ik heb het gevoel dat de hormonen ook wel meespelen. Ik kan niet meer echt lachen of blij zijn.
Oh wat lief van hem! 
ik duim voor jou vandaag!
 
Terug
Bovenaan