Uitgerekend januari 2024

Alles was goed! Het hartje klopt goed en de grootte komt inderdaad overeen met 7+5! We zijn zo blij! Ze kon ons gelukkig snel vertellen dat het goed zat. Ik moest meteen huilen haha. Echt heel bijzonder om te zien. 
Dat betekent ook dat mijn lichaam blijkbaar snel gewend is geraakt aan de hormonen en me minder misselijk maakt. Kan natuurlijk nog terugkomen, maar voor nu ga ik daar ook van genieten ;) 

Jammer Anirbas dat je er nog niet erg van kan genieten. Dat is ook heel logisch gezien wat je allemaal al hebt meegemaakt. Hormonen zullen ook zeker meespelen. Wellicht helpt mediteren of positieve woorden herhalen oid? 

Je doet het in ieder geval super en je kindje groeit goed in jouw buik!
 
Ha lieve dames,
Ik ben heel benieuwd hoe het hier met iedereen gaat? Zijn er al volgende echo's geweest? Ik ben ook benieuwd naar jullie keuzes/overwegingen voor de nipt en eventueel nevenbevindingen. Over de nevenbevindingen twijfel ik zelf nog.. Omdat er een grote kans is dat dat onnodig stress geeft. Ik lees hier op het forum ook wisselende ervaringen. We hebben we volgende week een gesprek over.

De misselijkheid komt afentoe terug maar is meestal afwezig gelukkig. De vermoeidheid vind ik nu wel zwaar.. ik moet juist nog even hard aan de bak voor de vakantie, maar soms vallen mn ogen gewoon dicht op werk.. en ipv naar een sportles gaan, lig ik te slapen op de bank..Ik heb ook opeens cravings voor zoetigheid (normaal hartig). Wafels en snoepjes zijn nu hemels..
Eind volgende week hebben we de volgende echo. Zin in!
 
Heey! Wij gaan wellicht de nipt zonder nevenbevindingen doen. Mezelf kennende zou ik teveel stress krijgen als er iets afwijkend is, terwijl de resultaten verkeerd kunnen zijn.
Fijn dat de misselijkheid meestal weg is! Maar ik kan me voorstellen dat het nog altijd veel is samen met de vermoeidheid.
Het is ook veel hè.
Ik heb zelf geen last van misselijkheid maar toch heb ik zwanger zijn gruwelijk onderschat
Ik heb veel last van maagzuur, waardoor ik ga overgeven. Momenteel is het onder controle met medicatie, hopelijk blijft het zo. Want letterlijk alles wat ik at terug overgeven was echt niet fijn.

Ik had vandaag opnieuw een echo! Ik kon tussentijds een echo op 9w6d krijgen omdat de volgende (samen met nipt) pas op 12w6d is.
Alles perfect in orde met de baby, meet een dag voor en had een goede hartslag. Heel speciaal om die beentjes en armpjes te zien . Toch opnieuw een paar tranen zowel bij mijn vriend als bij mij. Ik begin er stilletjes aan gerust in te zijn nu dat dit keer alles goed komt.
 
Ohja Jorie, wij zijn nog steeds actief ik een whatsapp groepje, mocht je daar willen joinen laat je het maar weten. Maar anders blijf ik hier ook wel kijken op het forum. Ik ben ook altijd benieuwd hoe het met jouw gaat omdat we qua termijn zo gelijk lopen. :D
 
Hallo!

Ik ben Jennifer en woon in Gent (belgie).
Ik ben momenteel 13 weken zwanger. Morgen heb ik de nipt test en heb hier wel wat stress voor.

Ik ben persoonlijk een stresskip en denk dat alles fout zou kunnen gaan. Ik kan Bv niet eten ( niet door misselijkheid ofzo maar gewoon geen honger) waardoor ik in
mijn 1ste trimester 3kg vermagerd ben…

We zullen het wel horen zeker morgen in het ziekenhuis
 
Terug
Bovenaan