Uitgerekend Juli 2019 ♡

<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 10px 1em 0px; line-height: 1.7em; caret-color: #433857; color: #433857; font-family: 'Open Sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 13px; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Hi allemaal,</p><p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 10px 1em 0px; line-height: 1.7em; caret-color: #433857; color: #433857; font-family: 'Open Sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 13px; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Vanochtend had ik een positieve test in handen. Ik ben zó blij, niet te omschrijven! Dit zou betekenen dat ik (volgens eigen berekening) op 1 juli uitgerekend zou zijn. Heel spannend. Dit is ons tweede kindje, maar alweer de 5e zwangerschap.. helaas al 3 miskramen achter de rug. Hopelijk deze keer meer geluk. </p><p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 10px 1em 0px; line-height: 1.7em; caret-color: #433857; color: #433857; font-family: 'Open Sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 13px; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Wie sluit zit gezellig aan in dit ‘Juli’ groepje? </p><p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 10px 1em 0px; line-height: 1.7em; caret-color: #433857; color: #433857; font-family: 'Open Sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 13px; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Liefs</p>

Hoi. Ik sluit me aan. Vanochtend een positieve test op dag 49 van cyclus, niet meer echt zien aankomen dus. Waarschijnlijk bevruchting rond dag 35 en dan rond 5 juli uitgerekend.
3e kindje voor ons.
Jij al klachten? 

Ik sluit me ook aan, volgens de berekeningen 3 juli uitgerekend.
Ik vind het allemaal wel erg spannend, het is voor ons de eerste keer. Over dik 2 week de eerste echo.

Hi dames,
Ten eerste allemaal gefeliciteerd natuurlijk! Ik sluit ook héél graag aan.
Gister 3!! positieve testen gehad. Zooo blij. Het is ons eerste kindje, maar 2e zwangerschap. in juni een miskraam gehad met 8 weken. Dus wel extra spannend!
Volgens mijn eigen berekingen ben ik 5 juli uitgerekend.
Vanmorgen de huisarts gebeld voor een doorverwijzing naar het ziekenhuis i.v.m. mijn schildklierafwijking.
Liefs van mij!

Terug
Bovenaan