Uitgerekend Juli 2019 ♡

Ik ben rond de 7,5 a 8 weken bij de geplande echo denken we. Vind ik vroeg zat zelf  Lichaam moet toch eerst zijn werk doen

Ik krijg vanwege PCO en medicatie daarvoor een eerste echo rond de 7 weken ( 15 november).. Als het hartje dan klopt kan ik me inschrijven bij de verloskundige dus tot die tijd zit ik in spanning! ?

Ah ja zo spannend he het wachten tot de eerste echo! Hoop voor ons allemaal.dat de eerste weken voorbij vliegen.
Hebben jullie trouwens ook zo'n pijn met het uitdoen van je BH? Wat een eng gevoel zeg 

Gefeliciteerd allemaal!
ik sluit me ook graag aan. Volgens mijn berekeningen ben ik ook 1 juli uitgerekend! Het is m’n tweede zwangerschap heb al een dochter van bijna 17 maanden! Ik heb 22 nov de echo. Erg spannend allemaal. Verder voel ik me wel goed allleen erg moe! En dan even goed snachts veel wakker liggen. Ook niet gek dat ik dan moe ben haha maja dan ga je liggen piekeren he ;) 

Bij mij valt het nog mee met de klachten gelukkig. Licht misselijk en nachtzweten en een wat opgeblazen gevoel. Maar niet extreem moe (ben sowieso wel moe met twee kleine nachtbrakers in huishuis). Vooral mijn eerste zwangerschap had ik in week 9 en 10 echt last van extreme vermoeidheid, ik ging gelijk 't bed in als ik thuis kwam en elke vrije minuut ging ik slapen. Dat kan ik nuna tuurlijk niet meer met twee kleine kinderen in huis, dus hoop dat ik niet zo moe wordt als toen.
Vooralsnog heb ik gewoon een verkoudheid te pakken en voel ik vooral dat

Hoii meiden, 
Ik heb vorige week, nog voor mijn nod, al positief getest en ben nu bijna 5 weken. 1e zwangerschap.
Eerste echo op 17 nov dus de dagen kruipen heel langzaam voorbij... wie herkent dit? ;)
17 nov waarschijnlijk 7 weken.. vind het zo spannend en ook nog onwerkelijk.. ik hoop zo dat alles goed gaat. 
Vorige week echt ontzettend last gehad van mijn darmen. Mega krampen, vooral in de nachten, wist niet waar ik het zoeken moest. Contact gehad met VK en huisarts en gaven beide aan dat dit te maken heeft met de veranderde hormoonhuishouding en daar kunnen je darmen op reageren.. wie herkent dit? Het zijn echt van die aanvallen van een paar minuten en daarna is het ook compleet weer weg, haha echt gek. Nu lach ik er om maar tijdens is het echt hevig. Gelukkig voel ik zelf ook duidelijk dat het mijn darmen zijn en heb ik ook geen bloedverlies. Maar spannend blijft het.. Wie heeft dit nog meer?
Volgens mijn berekening 4 juli uitgerekend..

Hi Lauu & Bloesem,
Welkom & gefeliciteerd!!
@Lauu, ook hier erg veel last van m'n darmen en opgeblazen gevoel.
Erg vervelend maar aan de andere kant ook wel fijn dat het lichaam hard aan het werk is haha

Bij mij kruipen de dagen ook voorbij tot de eerste echo, deze is 14 november.
En ik ga zeker mee doen met moeders voor moeders, het is een kleine moeite en kan andere vrouwen blij maken. Hebben jullie dit ook al eerder gedaan en vanaf wanneer zijn jullie gestart? Ik wil eigenlijk wachten tot de eerste echo..

Terug
Bovenaan