Uitgerekend Juli 2019 ♡

Gefeliciteerd allemaal! 
Ik sluit me ook graag aan!! Eigenlijk gister NOD maar had donderdag al een positieve test ( kon t niet laten). 
Volgens mijn berekeningen 7 juli uitgerekend als alles goed gaat! Vind het wel heel erg spannend met ik! Ik heb al een zoontje van 17 maanden. Ik merk dat mijn klachten erg wisselen, ook dagen geen last en dit maakt me dan onzeker. 15 november eerste echo maar dat duurt nog zoooo lang! ?

hoe zijn bij jullie de klachten en de onzekerheid? 

Groetjes! 
S

Ook ik sluit me aan na dit weekend vier (!!) positieve testen in handen gehad te hebben.
Uitgerekende datum volgens mijn berekening is 1 juli, ook ons 1e kindje, maar 2e zwangerschap. We hebben augustus jl. een miskraam gehad.
Vergelijkbaar verhaal @Molliee :) Super spannend nu he?

Gefeliciteerd en welkom nieuwe dames ;)
Zeker vergelijkbaar @Verrasingvanons. Heel spannend ook, merk dat ik wat terughoudender ben dan in juni, toen had ik bij wijze van spreken al direct het hele kinderkamertje ingedachten en wist ik welke kinderwagen ik wilde haha.
Ik heb vandaag wat vlagen van misselijkheid en last van mijn darmen.
Ik hoop z.s.m. de verwijzing naar het ziekenhuis te krijgen, héél benieuwd naar de eerste echo!
Gaan jullie je trouwens aanmelden bij Moeders voor Moeders? Ik ben het wel van plan :)

Molliee snap dat je na een eerdere miskraam wat afwachtender bent. Gelukkig heb ik het nooit meegemaakt.
Ik ga zeker weer meedoen met moeders voor moeders  Gun het andere vrouwen ook en het is een kleine moeite.
Bij mij begint misselijkheid op te spelen en minder zin in eten. 

Allemaal gefeliciteerd! Hier sinds vandaag behoorlijk last van misselijkheid. Vandaag online ingeschreven bij de verloskundige, morgen telefonisch contact om een afspraak te maken, ook voor de echo. Met hoeveel weken krijgen jullie de echo?

Gefeliciteerd allemaal! Ik hoop oprecht dat iedereen een goede en mooie zwangerschap gaat krijgen. 

Ik heb de eerste echo met 6 weken al, i.v.m. eerdere miskramen. Vind het wel erg spannend hoor, en hoop zó dat deze zwangerschap niet eindigd in weer een miskraam. Maar goed, helaas hebben we er zelf geen invloed op. Ik laat m’n lichaam doen wat ‘ie moet doen. 

Hebben jullie ook zo’n last van een opgeblazen gevoel? Mijn darmen zijn zo in de weer, vooral ‘s avonds lijkt het alsof ik al op de helft ben haha. 

Hallo dames, allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Wij gaan voor ons 1e kindje en 1e zwangerschap. Gisteren was mijn nod en ik heb gisteren 3 testen gedaan en 3x een heel licht streepje. vanochtend nogmaals getest en weer een heel licht streepje... Ook al schijnt een licht streepje ook positief te zijn, kan ik het nog niet helemaal geloven haha. Ik heb nog maar even een digitale test besteld om gewoon een duidelijk antwoord te zien. Hopelijk kan ik dus met jullie meekletsen in de juli groep. Heeeel spannend allemaal. Op wat gespannen borsten na en een beetje een raar vol gevoel in mijn buik voel ik mij prima. 

Hier inderdaad ook rommelige darmen en opgeblazen gevoel! 
Ik hoop dat ik mijn eerste echo uiterlijk 22 november krijg, de 23e vliegt mijn vriend namelijk met mijn broer naar Tokyo, cadeautje voor de 30e verjaardag.. hoe toevallig dat mijn schoonzus dan 24 weken en ik hopelijk 8/9 weken zwanger ben!
Mn wil er natuurlijk ook heel graag bij zijn, zeker ook voor mij aangezien vorige keer het hartje niet klopte bij de echo.
Ik ga dan ook aandringen op een echo rondom 21 november.

Terug
Bovenaan