Uitgerekend juli 2021

<p>Hoi! Wie is er nog meer in juli uitgerekend? Ik zie hem nog niet in dit forum. <br />Ikzelf ben 4 juli uitgerekend. Aftellen dus naar de laatste loodjes! <br /><br /></p><p>ben benieuwd hoe jullie de laatste weken doorkomen en voorbereiden op de bevalling!</p>

Van harte gefeliciteerd! Ikzelf ben 31 juli uitgerekend, lekker laat in Juli haha! Vorige week te horen gekregen dat ik zwangerschapssuiker heb en daardoor is de kans groot dat ze of uit zichzelf eerder komt of dat ze haar eerder gaan halen. Moet nu afspraak afwachten bij de gynaecoloog dus dan hoor ik meer. Ik verwacht een meisje. En jij? En hoe voel je je?

Hier ook 7 juli uitgerekend en wij verwachten een meisje , nu druk bezig met alle baby wasjes ?! Meerdere dames die last hebben van te weinig lucht bij het inslapen ?? En hier nog eventuele tips voor hebben ? 

3 juli uitgerekend! Nog maar 1 weekje werken, dus aftellen...
Begint wel dichtbij te komen in m'n hoofd, en moet nog zoveel doen! Nog ff leren accepteren als het niet lukt om het hele huis schoon te maken en de zolder opgeruimd te hebben etc.
Krijgen jullie alles op tijd klaar? Of ook last van ellenlange to do lijsten omdat er van de nesteldrang mega veel moet? Veel energie gebrek helpt ook niet mee helaas...

Terug
Bovenaan