Uitgerekend juli 2021

Ik ben 5 juli uitgerekend

Aftellen nu!
Ik hen een zoontje van 2 en deze wordt ook een jongen
Bij de eerste keizersnee gehad ivm stuitligging
Als deze jongen netjes in wil dalen dan gaan voor vaginaal bevalling
Wel extra spannend voor ons omdat mijn zus is overleden na haar 2de bevalling (,spoed)
Vruchtwaterembolie gekregen

Zenuwen zijn erg aanwezig

Suc6 iedereen

Ik ben zwanger van onze derde en op de verjaardag van onze jongste uitgerekend 16 juli. We hebben twee jongens en verwachten nu weer een jongetje!
Tot 28 weken voelde ik me prima. Sindsdien moe, veel harde buiken en vocht vasthouden. Mijn bloeddruk is ook aan de hoge kant dus ik moet echt rustiger aan doen van de verloskundige. Alleen dat vind ik erg lastig met twee kids thuis.
Heb het gevoel dat deze kleine wel eens te vroeg kan komen. Ben al volop aan het schoonmaken en wassen. En dat herken ik helemaal niet van de vorige zwangerschappen haha.
Succes allemaal met de laatste loodjes.?

Gefeliciteerd! Ik ben 16 juli uitgerekend! Kan niet wachten om ons dochtertje te zien, voel mij echt al enorm worden :)
Daarvoor ga ik nog mijn zwangere buik vastleggen als herinnering in 3d bij Mijn Baby Buikje. Dit heb ik ook bij mijn eerste zwangerschap gedaan en wil nu deze buik ook vastleggen. Echt een aanrader, zo speciaal om later nog terug te zien. 

Leuk allemaal! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap en succes met de laatste loodjes :) 
Ik heb er vooral veel zin in. Ja het gaat pijn doen, maar je weet waarvoor je het doet. Een prachtig kindje helemaal van julliezelf ontmoeten 

Ik begin er ook steeds meer “zin in” te krijgen. Eerst vond ik het vooral heel erg spannend en voelde me soms wat angstig, maar merk dat ik steeds enthousiaster word om ons kleintje straks te ontmoeten. Ik had gisteren een echo voor de ligging vd placenta, die lag eerst te dicht bij het geboortekanaal, maar is mooi opgetrokken. De baby lag ook al in de goede houding voor de geboorte en ik heb zulke mooie foto’s van zijn gezichtje. Voor het laatst 13 weken geleden gezien, toen was het nog een beetje een alien.. haha. Moet nu de hele tijd naar de foto’s kijken, ben helemaal verliefd ?

Hoe gaat het met jullie?

Goeie inhoud van de vlucht tas mootje ook slim baby spulletjes in een eigen tasje.. en slippers inderdaad .. denk dat ik jou lijstje zo ongeveer kopieer ?.. ik had gisteren ook weer controle enige minpunt wat eruit kwam is een blaasontsteking.. voorderest hier ook alles goed ! Ons meisje draait steeds weg van de echo of doet dr handje voor dr gezichtje .. ze houd het spannend ?.. nog een paar weekjes en dan eindelijk kunnen we allemaal ons kindje in de armen nemen ? zo benieuwd!! 

Gebruiker10118858 .. heftig dat met je zus zeg ?.. snap dat je daardoor onrustiger bent over de bevalling .. (waarschijnlijk doe je dat al wel ) maar misschien wel goed om met de verloskundige/gyn erover te hebben .. zodat wanneer je bevalling begint ze je op de juiste manier kunnen begeleiden en helpen zo rustig mogelijk te blijven .. weet niet goed wat ik kan zeggen maar wou er toch op reageren .. en wens jou en natuurlijk ook alle anderen een super voorspoedige bevalling toe ?

Terug
Bovenaan