Uitgerekend juni 2015

Hoi, ik meld me voorzichtig ook in de juni-club. Ik ben nu 5 weken en heb zojuist een echo gehad. Ik word elke week gecheckt ivm bbz en miskraam dit jaar. Op de echo was wel een vruchtzakje en dooierzakje te zien, op zich goed nieuws, maar de gyn gaf aan dat het wel iets groter zou mogen zijn bij 5 weken. Gezien de bbz en miskraam die ik al heb gehad, ben ik heel voorzichtig. Ik moet volgende week weer terugkomen, dus dit wordt een heeeeeeeele laaaaange week.......super spannend!Ben benieuwd naar jullie verhalen
 
Hoi, ik ben nu 7&5 weken zwanger van de 2de en heb vorige week mijn 1st echo gehad. We hebben een sterk kloppend hartje kunnen zien gelukkig. Ik zelf dacht eigenlijk dat ik tijdens de echo al in week 8 zat maar was aan de kleine kant hiervoor. Het moet heel lang geduurd hebben met die innesteling want eerste dag van laatste menstruatie was 12 aug. En mijn eisprong was zo als bij een 28 dagen cyclus. Heb geen idee wat mijn cyclus verder doet want was de eerste menstruatie sinds bevalling. Hoop dat de termijnecho goed is.

Knut, wat spannend pfff dat wachten duurt dan zeker lang. Ik had voor mijn zoontje ook een miskraam. Ik was dan ook erg angstig in begin van de zwangerschap van hem. Alleen de goede echo's geven dan een zeker gevoel. Met 16 weken voelde ik hem voor het eerst en toen voelde ik mij veel zekerder ;). Hopelijk gaat het deze x allemaal goed bij jou. Ik druk je de duimen :)
 
gefelicteerd Bliesener! Fijn dat je het hartje hebt gezien! Dat geeft wat rust tot de termijn echo :)Succes!ps ik zie dat er 2 forums zijn met onderwerp uitgerekend in juni 2015...
 
er zijn inderdaad verschillende forums met uitgerekend in juni. ik voeg me hier ook maar toe :)momenteel 6.5 week, volgende week eerste echo, spannend! na een eerdere mk duurt wachten lang en vooral nu kwaaltjes wat ik had afnemen. kan dit dan toch goed zijn?
 
Ik zie nu dat er drie topics zijn over uitgerekend in juni 2015.

Wellicht handig om er eentje te gebruiken i.p.v. alledrie. Welke zou dan handig zijn?
 
Loorrtje wat voor kwaaltjes had je dan?
Tijdens mijn eerste zwangerschap wisselde de pijn in mijn borsten af en ook het kramperige gevoel kwam en ging. Pas als je hevige krampen krijgt en bloeding hoef je je zorgen te maken zo ver ik weet. Maar is makkelijker gezegd als gedaan ;)
 
Terug
Bovenaan