Uitgerekend juni 2015

Ik heb ook last van mijn buik. Het rommelt enorm, heel onrustig, maar volgens mij zijn dat mijn darmen ofzo. Ik voel af en toe ook steekjes, maar dat schijnt erbij te horen omdat er toch vanalles gebeurt daar in m'n buik.

Vervelend van die kramp Bo. Is het iets om met iemand (arts/verpleegkundige) te overleggen? Of heb je er geen last van? Als je je zorgen maakt, kun je waarschijnlijk wel een echo plannen.

Ik ga nog maar eens een poging wagen..
Ik ben 6,3 weken zwanger van ons tweede kindje. Waarschijnlijk 14 juni uitgerekend.
Ik was van onze zoon ook uitgerekend op 14 juni. Hij is geboren op 10 juni 2013.

17 november hebben wij de eerste afspraak bij de verloskundige..

Ik doe ook mee aan moeders voor moeders, net zoals bij mijn eerste zwangerschap.

Sinds een paar dagen last van misselijkheid, zeurt een beetje de hele dag door.. en erg moe! Bij de eerste duurde dit tot 14 weken.. Dus ben benieuwd!

Jullie ook gefeliciteerd en een fijne zwangerschap toegewenst!

hallo allemaal

ik heb vorige week positief getest. als het goed is volgens de berekening ben ik 5 weken nu. heb 31 oktober een afspraak staan bij de gyn. deze stond al voor ik wist dat uk zwanger was. mijn echo heb ik pas 26 november. spannende weken. ben namelijk beetje onzeker omdat ik vorig jaar een miskraam had. pas ondekt bij de echo ik was toen 9 weken. dus ik ben eingelijk wel blij dak volgende week bij de gyn kan komen. heb al een week last van gespannen borsten en vlagen van misselijkheid en wat buikpijn af en toe. ook ik heb het gevoel dat savonds me buik flink opgezet is.

en voor alle andere dames natuurlijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap wss uitgerekend 24 juni 2015

groetjes

Gefeliciteerd beide!!! Spannende tijd dan he!

@Knut, ik maak me niet hele erge zorgen. Er gebeurt nu van alles in mijn buik en als ik 's avonds is mijn buik al goed opgezet!

Soo happy!! Vandaag de echo gehad (+- 7weekjes) en ja hoor een harte duidelijk zien kloppen en zelfs al kunnen horen! - wat een opluchting!Nu eindelijk genieten en op naar de volgende echo, deze is alweer over 2 weekjes!

Gezellig dat er steeds meer meiden hier op het topic komen:)

@8mamalove8 wat toevallig zeg dat je nu dan wellicht weer op die datum bent uitgerekend!

Hopelijk ben je dit keer niet ook zo lang misselijk.

@spicy27 wij hebben dan veel overeenkomstig. Mijn miskraam in juni was ook een missed abortion die ontdekt werd bij echo rond 9 wk en volgens mijn berekening ben ik 4 dagen na jou uitgerekend.

Ik krijg op 6 november de eerste echo ben dan 6,5 wk. Heb getwijfeld of ik al zo vroeg wilde ivm het wel/ niet al kunnen zien van t hartje maar die spanning is er sowieso wel dus dan heb ik denk ik liever toch een vroege echo. Als ze nog geen hartje zien mag ik een week later terugkomen;-)

@nijntj1 wat fijn dat t hartje klopte en leuk dat je t ook al kon horen. Ik wist niet dat dat kennelijk ook al zo vroeg mogelijk is. Geweldig toch, alle moderne techniek!;-)

Terug
Bovenaan