Uitgerekend juni 2018

Hallo dames,

Vandaag mijn zwangerschapstest gedaan. Positief! Wel erg spannend hoor, mijn vorige zwangerschap hebben wij helaas verloren na 8 weken. Helemaal blij en zonder zorgen opnieuw aan de slag gegaan. Zaterdag ga ik nog een keer een duurdere test doen. En dan ga ik maandagochtend bellen met de verloskundige praktijk voor een afspraak... Benieuwd naar jullie verhalen en ervaringen. Ik ben al erg emotioneel,en ik voel heel veel lucht in mijn buik borrelen :eek:
Tot gauw

Hoi!

Gefeliciteerd!!

Ik sluit me ook aan in de juni 2018 groep. Na een miskraam in augustus is het nu alweer raak!

Het zal ons 2e kindje worden, onze dochter is ruim 1,5.

Maandag ga ik ook naar de verloskundigenpraktijk bellen voor de 1e afspraak. 

Beide gefeliciteerd!
Ik weet sinds gister dat ik zwanger ben! En zou volgens de berekeningen rond 4 juni uitgerekend zijn.
Ben ook al behoorlijk emotioneel. Daarnaast ook al zeer pijnlijke borsten.
Vind het allemaal wel een beetje spannend...
Groetjes!

Hoi dames,
Bij ons is het het eerste kindje. Na 2 maanden ontpillen 1ste poging raak.
Uitgerekend rond 2/3 juni. Erg spannend.
20 oktober eerste echo (8weken) en jullie?

Hoi meiden,
Leuk dat jullie het ook zo vroeg weten! Dinsdag wist ik het zeker, ik ben zwanger. Dinsdag avond uit mn werk direct een test gehaald, afgenomen en onder mn vriend zn neus gelegd. Een ieniemienie licht streepje te zien, gisteren weer een gedaan en hij wordt al wat duidelijker. Morgen of zaterdag doe ik een clearblue en ik verwacht dat we daar zwanger op mogen lezen :)
We hebben een dochter van net 2 rond lopen waar het bij mn eerste eisprong al raak was en nu weer! Een stel vruchtbare mensen dus!
Ik hoop dat bij jullie alles goed gaat en dat we allemaal gezonde kindjes op de wereld mogen zetten in juni!
Liefs!

Hello!
Ik mag ook meedoen! 1 juni uitgerekend, eerste zwangerschap!
Heb bolle buik door mn drukke darmen maar verder nergens last van.
we hebben net een droomhuis gekocht dus wat een timing!
19 okt echo! Bring it on!

Metren van de ene klus in de andere Dagster ;)
Alle andere dames ook gefeliciteerd he :) Wij verwachten ons eerste kindje op 05-06-2017. Hoop dat het deze keer helemaal goed komt. Blij lekker alles te kunnen delen met mensen. Geheimen ben ik niet zo goed in.
Maar na onze laatste pech wil ik het echt niet rondbazuinen tot we zekerheid hebben van de verloskundige. Succes, geluk en gezondheid wens ik ons allemaal toe!!

Metren van de ene klus in de andere Dagster ;)
Alle andere dames ook gefeliciteerd he :) Wij verwachten ons eerste kindje op 05-06-2017. Hoop dat het deze keer helemaal goed komt. Blij lekker alles te kunnen delen met mensen. Geheimen ben ik niet zo goed in.
Maar na onze laatste pech wil ik het echt niet rondbazuinen tot we zekerheid hebben van de verloskundige. Succes, geluk en gezondheid wens ik ons allemaal toe!!

Terug
Bovenaan