Uitgerekend juni 2018

Metren van de ene klus in de andere Dagster ;)
Alle andere dames ook gefeliciteerd he :) Wij verwachten ons eerste kindje op 05-06-2017. Hoop dat het deze keer helemaal goed komt. Blij lekker alles te kunnen delen met mensen. Geheimen ben ik niet zo goed in.
Maar na onze laatste pech wil ik het echt niet rondbazuinen tot we zekerheid hebben van de verloskundige. Succes, geluk en gezondheid wens ik ons allemaal toe!!

Metren van de ene klus in de andere Dagster ;)
Alle andere dames ook gefeliciteerd he :) Wij verwachten ons eerste kindje op 05-06-2017. Hoop dat het deze keer helemaal goed komt. Blij lekker alles te kunnen delen met mensen. Geheimen ben ik niet zo goed in.
Maar na onze laatste pech wil ik het echt niet rondbazuinen tot we zekerheid hebben van de verloskundige. Succes, geluk en gezondheid wens ik ons allemaal toe!!

Op mn mobiele app een storing, hierdoor 3x mijn laatste bericht met typefout geplaatst... sorry ladys ik kan het niet meer verwijderen.
Heb de laptop er maar bij gepakt. Ook hiermee lukt het niet...

Hoi dames!
Allereerst allemaal gefeliciteerd!
Ik heb vanmiddag de test van ClearBlue gedaan en ja....deze was positief! :) We hebben al een hummeltje van 1,5 en ben nu dus zwanger van nummer twee.
Volgens mijn eigen berekening is de uitgerekende datum 08-06-2018.
Ik zal blij zijn als we de eerste echo achter de rug hebben, want in juni heb ik een miskraam gehad met 8 weken. Spannend en nog een beetje voorzichtig dus...
Ik wens jullie allemaal een goede zwangerschap!
Liefs,

Hoi dames!
Allereerst allemaal gefeliciteerd!
Ik heb vanmiddag de test van ClearBlue gedaan en ja....deze was positief! :) We hebben al een hummeltje van 1,5 en ben nu dus zwanger van nummer twee.
Volgens mijn eigen berekening is de uitgerekende datum 08-06-2018.
Ik zal blij zijn als we de eerste echo achter de rug hebben, want in juni heb ik een miskraam gehad met 8 weken. Spannend en nog een beetje voorzichtig dus...
Ik wens jullie allemaal een goede zwangerschap!
Liefs,

Jeetje wat hebben we allemaal een pech gehad met een miskraam!!
Laten we nu al ons geluk bundelen om een prachtig juni kindje te mogen krijgen! 

Ik heb net ook een clearblue gedaan, kon echt niet wachten tot zaterdag hahaha
Er stond natuurlijk zwanger, nu is mn vriend ook eindelijk overtuigd!
Volgens mijn berekening ben ik ook 08-06-18 uitgerekend nummertwee, leuk!
Zal een gezellig topic worden voel ik zo!
Iemand zin in een groeps app?

Hoi Dames!
ten eerste allemaal gefeliciteerd!!
ik ben ook zwanger en ben 3 juni uitgerekend !
onze vorige zwangerschap is in maart ook geëindigd in een miskraam! En je hoort het zoveel!
wij hebben al een zoon van 3,5 rond stuiteren! 
Hoe voelen jullie je?
op wat zeurderig gevoel na in m'n rug, onderbuik en borsten gaat het best goed met me. Mijn vorige zwangerschap hing ik alleen maar boven de wc. En bij m'n zoon ook vanaf 6 weken. 
Het kan nog ... haha
25 oktober hebben we de eerste echo! Nog 4 weken! Super spannend! Aftellen!!!

Terug
Bovenaan