Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja dat huilen om niks heb ik ook...
ik ben totaal niet misselijk gelukkig alleen mn buik is zooo dik
mn darmen maken er helemaal iets spectaculairs van pff..
Er vroeg iemand vandaag aan me hoever ik al was.. nah.
Maargoed als dat alles is
Oh haha dat is ook fraai dan.
ik heb van me zelf al beetje een buikje. Haha
nou niet misselijk..... vanmorgen toch eerst boven de wc gehangen.....
vandaag ga ik winkelen.. bij onze vorige zwangerschap hadden we een hele leuke knuffel gezien die we wilde halen.. dus die ga ik meenemen voor m'n man. en m'n best doen niet gelijk allemaal babykleding te kopen haha
Ik ben ook zwanger. Op 23 sept mijn eerste test gedaan en die was positief! Zwanger van de 1e.. als ik zelf uitrekenen kom ik uit op 26 mei, maar hoop dat ik wel in dit topic mag mee kletsen omdat ik bij dat andere topic veel achterloop.
Maar de 1e dus alles spannend en nieuw... zelf al last van gevoelige borsten en hoofdpijn. Misselijkheid gelukkig nog niet gehad!
Na 2 jaar proberen waarvan 1 jaar medische molen en div behandelingen. Nu zwanger! Volgens internet is mn uitgerekende datum 08.06.2018, 27 oktober hebben we de echo!
Na 2 jaar proberen waarvan 1 jaar medische molen en div behandelingen. Nu zwanger! Volgens internet is mn uitgerekende datum 08.06.2018, 27 oktober hebben we de echo!
Ik sluit me bij jullie groepje aan. Van de week voor het eerst een positieve test in mijn handen.. Ik kan het nog steeds niet echt geloven! Ik ben heel erg blij maar het is ook heel spannend en onwerkelijk. Ik vind het heel leuk om ervaringen met jullie te delen!
Ik heb eigenlijk nog nergens last van.. alleen soms een beetje buikpijn en ik ben heel vroeg wakker (dat is echt niets voor mij). Vanmorgen nog een keer getest en de lijn wordt donkerder. Ik denk dat ik maandag de verloskundige bel, ook al is de eerste afspraak volgens mij pas rond 8 weken. Wanneer kunnen jullie terecht? En doen jullie de eerste echo ook op 8 weken?