Uitgerekend juni 2019

<p>Hoi ladies,</p><p>Ik wil het het liefst van de daken schreeuwen! heb vanmorgen positief getest!! Dit is ronde vier voor ons eerste kindje. Mijn cyclus was best regelmatig. Vorige maand opeens een lange uitschieter naar 34 dagen. Dacht dat dat nu ook weer zo zou zijn.. mooi niet dus! </p><p>Behalve gevoelige borsten en tepels, af en toe een krampje en darmen die platliggen heb ik nergens last van.</p><p>Volgens internet rond 8 juni uitgerekend. Dit kindje is zo welkom! </p><p>Leuks als jullie aansluiten!</p><p>Liefs</p><p>x</p>

Hey Basilicum, 
Ik sluit me aan. Gisteren namiddag een positieve test gehad. Na mijn miskraam in juni is dit echt een opsteker!
Ik ben volgens de calculator uitgerekend voor 11 juni. Het is mijn tweede kindje.
Deze avond naar de dokter voor een bloedtest en dan een afspraak bij de gyn in het ziekenhuis. Ik moet mijn volledige opvolging van in het begin in het ziekenhuis laten doen. Na meerdere miskramen en een moeilijke zwangerschap willen ze er direct kort opzitten.
Ik ga proberen om zo positief mogelijk te zijn, maar het is best moeilijk. de angst dat het terug fout gaat... Vandaar dat ik me aansluit voor de positieve vibes ;-)

Hoi! 
Gefeliciteerd beide.. 
Ik sluit ook aan, volgens berekening 10 juni uitgerekend. Zondag een hele lichte positieve test gehad. 
Dit is ons eerste kindje. Na een miskraam met 8 weken in mei is het wel super spannend. Zo bang dat het weer mis gaat! 

Gefeliciteerd dames!
Ook ik heb vandaag positief getest. Ik was al 2 dagen over tijd. Maar ja, nu weet ik dan toch zeker. Kan ik het straks aan mijn vriend gaan vertellen. Spannend! Hebben jullie het je partner al verteld? Ik had het gister wel wat laten doorschemeren dat het goed mogelijk was.
Ik zit meteen te denken nu, wat ik de komende 8/9 maanden allemaal niet mag. Het is oktober, en kan ik zo niet meer meedoen met de bokkentocht. We hadden al wat plannen klaar. Dat wordt dus een cola. Maar wil het eigenlijk nog niet laten weten ik zwanger ben. Lastig! Sorry, ik denk meteen aan de alcohol. Mijn vriend kwam gister thuis met een fles sheridans die hij van z'n tante heeft gehad. Damn! 
Maar alles voor de baby hè;-) 

Het is inderdaad mijn tweede kind, ik heb een dochter van bijna 18 maanden. 
@Amberle en xEsther. Voor jullie zeker spannend, zeker na die miskramen, ik hoop dat het nu wel goed gaat;-)

Terug
Bovenaan