Uitgerekend juni 2019

Hoi allemaal,
ik ben ook zwanger van ons tweede kindje.
ik heb een besloten facebookpagina aangemaakt. Genaamd juni mama’s 2019 of klik op onderstaande link
https://m.facebook.com/groups/343753413039929
er verschijnt niks op je tijdlijn en alleen leden van de groep kunnen zien dat je lid bent.

kom je ook?? 
Dan kunnen we gezellig ervaringen uitwisselen en elkaar door die onzekere eerste weken heel slepen.

groetjes Nina

Hi dames, 
Ik sluit mij ook aan. Gisteren NOD en vanochtend een positieve test! Zo blij!! In juni nog een miskraam gehad met 6.6weken. Hopelijk blijf dit een plakkertje. 
Naar verwachting uitgerekende datum 12 juni 2019. Is voor ons het eerst kindje.

Liefs x

Hi meiden,
Vanochtend getest, en ben zwanger!
Wij verwachten ons tweede kindje. Voordat wij de eerste kregen duurde het ruim 2 jaar (incl meerdere miskramen). Dus toen onze meid 9 maanden was besloten we rustig aan te kijken hoe het zou verlopen. Ik heb een hele lange en onregelmatige cyclus, we hadden het echt niet ZO snel verwacht!
Met de test van vanochtend ben ik dan ook in 10 minuten tijd niet zo vaak van: paniek naar blijdschap, weer naar paniek en gelukkig en gezegend gegaan.
Is er nog iemand die een tweede verwacht en waarvan de eerste nog onder een jaar is?
Ben benieuwd!

Gefeliciteerd dames! 
Welkom to the club. ? Hebben jullie het jullie partner al verteld? Mijn vriend was blij. Gelukkig. 

Ik heb gisteren ook licht positief getest! Na mijn miskraam in februari maak ik mij onzettend veel zorgen. Hopelijk kan ik in dit groepje blijven en over 8 maanden genieten van ons wondertje  :) 

Terug
Bovenaan