Uitgerekend juni 2019

Wij zitten in hetzelfde schuitje Nomade! Vandaag 40+6 en voor de 2de keer geprobeerd te strippen. Helemaal niks zit nog helemaal dicht ? deze week naar het ziekenhuis voor een plan en valt zwaar tegen want wil zo ontzettend graag een thuisbevalling dus dit is echt even schakelen.. hopen op een wonder toch maar en wie weet nu er echt een plan is geeft het rust en gebeurd het alsnog! 
Wel een juli baby dus inderdaad ? succes nog even en hopelijk heeft het strippen effect! 

Idd we schelen ook maar 1 dag!? Och ik herken je gevoel zo goed! Zou het ook zo jammer vinden als het in het ziekenhuis moet, maar wel alles voor de veiligheid voor het kindje! Hopelijk komt er toch nog wat bij je uit zichzelf op gang!!! We gaan hopen!!!
Net terug van de vk  en ze heeft gelijk maar geprobeerd om te strippen?! Zo dat was niet heel erg prettig! Zat niet meer helemaal dicht maar nog niet genoeg om het te laten slagen! Vrijdag wil ze mij weer zien en gaat ze weer proberen, gaat dat niet lukken hebben we maandag een afspraak in ziekenhuis voor een check, iets met een hartfilmpje e.d! Ze gaf aan dat ze mij pas overdragen aan het ziekenhuis met 42.1 als alles blijft gaan met ons! Tja alles gaat nog erg goed, energie, bloeddruk is elke keer perfect! Dus we hebben nog even voordat het echt zover zou zijn!
Tijdens het strippen reageerde mijn buik wel met hard worden en ik moest  voorweeen wegzuchten dus dat vond ze positief?! Er gebeurd iig wel iets! Hij lag nu ook volledig in mijn bekken dus dat was ook positief! Nu vrijdag afwachten! Ik hoop dat jij een positief gesprek hebt in het ziekenhuis! Sterkte en succes

Nee helaas?! Vandaag 41.2! Vanochtend voor de 2x deze week geprobeerd te strippen maar geen succes, wel iets maar ze kon er niet volledig bij! Als hij dit weekend niet komt gaan we maandag voor een check naar het ziekenhuis en waarschijnlijk een plan maken voor als hij over de 42ste week heen gaat! Wel een prima hartgeluid en hij beweegt ook nog volop dus manneke zit er nog prinsheerlijk!
Zie mijn wens voor een thuisbevalling steeds verder wegvallen....ik ga mij maar instellen op een ziekenhuisbevalling...wordt dan een teleurstelling maar is dan niet anders! ?
Lizzieluc hoe gaat het met jou???
En Tulipaa gaat het goed met Lotte! Je bent vast aan het genieten❤️

Met Lotte gaat het prima! Ze is nu 2,5 week en ik heb nu een fijn ritme te pakken. 
Wat balen zeg dat het strippen nog niks heeft gedaan. Zo wordt een thuisbevalling wel lastig inderdaad... Één troost... ik ben in het ziekenhuis bevallen en vond het heel prettig daar. Vriendelijk personeel en niet zo zakelijk als ik had gedacht, totaal niet zelfs! Ik hoop dat het indien nodig bij jou ook mee gaat vallen!
Ik ben ook wel benieuwd Lizzieluc!

Vrijdag 12 juli 2019, is na 42.2 dagen zwangerschap,om 1.32, onze zoon Luca geboren❤️ 
Afgelopen woensdag ben ik opgenomen in het ziekenhuis met langdurig gebroken vliezen en om een ballonnetje te plaatsen! Het ballonnetje had de volgende dag zijn werk gedaan ik had om 6 uur s'ochtends  3 cm ontsluiting! Weeenopwekkers werden gelijk ingezet en met 0,2 tot 0,20 opgehoogd! Om 6 uur s'avonds , 2e team was ondertussen al met mij bezig had ik nog maar 6 cm ontsluiting maar wou geen ruggenprik ondanks aanhoudende zware weeën, had ik toch nog één ding van mijn bevallingsplan wat ik kon afvinken?! Daarna ben ik 4 uur bezig geweest in uitputtende  weeenstormen tot 8 cm ontsluiting en toen zwanen ze erachter dat het een sterrenkijker was, ze wilden de baby draaien! Vooral ook omdat ik een grote baby zou krijgen! Maar het draaien lukte niet omdat ik aanhoudende weeën had! Ik heb nog 2 uur tot 24.00 op handen en knieën gezeten per stimulatie omons manneke te laten draaien maar ik zat ondertussen 20 uur in weeën ! En bij dev8 cm.ontsluiting stopte het! Toen werd er ineens een beslissing genomen! Kiezersnee ☹️! Ik heb nog 3 x geroepen nee! Ik wil het afmaken!maar ik was zo high van mijn eigen endorfine dat ik niet meer logisch kon denken! Vanaf toen ging het mega snel! Zodra ik een ruggenprik kreeg ( weg enigste vinkje bevallingsplan) was de operatie in een uur gedaan!  Daarna nog 2 uur liggen shaken door alle endorfine dus ze moesten ook nog druk met mij bezig om mij onder controle te krijgen! Om 1.32 is ons manneke van  4090 gram geboren! We liggen nu nog in het ziekenhuis tot morgen ochtend! De wind van de keizersnee geneest goed maar nog wel pijn met draaien, opstaan, lachen , hoesten , wc gaan! Maar ik heb vertrouwen in mijn lichaam!  
Gelukkig doet onze manneke het ontzettend goed! Helaas vandaag wel aan de extra voeding gegaan! Ondanks dat hij van moment 1 mijn borst accepteerde blijk ik bijna geen productie te hebben en was hij bij het wegen 250 gram afgevallen , 7 % mag hij afvallen maar omdat hij vandaag onophoudelijk huilde! Zijn we toch in goed overleg met kunstvoeding begonnen en ja hoor 150 cc gelijk met vingerhoed methode gedronken! Hij was daarna gelijk rustig en heel tevreden en heeft geen krimp meer gegeven! 
Ik ga kolven om mijn productie op gang te krijgen en hopelijk krijgen we dan een combinatie! 
Zo sorry voor het lange verhaal, merk wel dat van mij afschrijven helpt! Zo kan je nog zo goed alles plannen het loopt waarschijnlijk toch niet zoals je hoopt! Maar dan is het loslaten....tja ik ben de laatste die dat kan, maar er komt een moment dat ze in het ziekenhuis voor je beslissen! 
Ik hoop dat het goed gaat met je Lizzieluc! En Tulipaa heb je al besloten of je met je kleine op vakantie gaat?

Terug
Bovenaan