Uitgerekend juni 2019

Gefeliciteerd allemaal!
Hier op 14-6 na een onverwachte en super snelle thuisbevalling is om 20.15u onze dochter Esmee Vajèn geboren! Ons kleine meisje doet het super goed! 

Wat een babynieuws, heb eindelijk weer ns bijgelezen. 
Gefeliciteerd met jullie wondertjes mama’s! ?? het is iets bijzonders kan ik inmiddels uit ervaring zeggen! Wij zijn alweer 1,5 week trotse ouders van onze zoon Niek! Een dag voor de uitgerekende datum, zijn snachts de weeen begonnen en is hij uiteindelijk in het ziekenhuis geboren. Hij had in het vruchtwater gepoept, en had een beetje hulp nodig (knip en vacuüm) omdat ze even twijfelde aan zijn conditie. Maar hij doet het super! 
Succes nog voor de bevallingen die gaan komen! 

Gefeliciteerd allemaal, wat een zijn er weer veel kindjes geboren! Wij doen ook lekker mee met het babynieuws!
Eergisteren is om 10.10 uur onze dochter Lotte geboren! Zal later nog uitgebreider verslag doen, maar de bevalling is op zich goed gegaan. Helaas ben ik wel veel bloed verloren door onder andere een knip en twee ruptuurtjes waardoor mijn ijzer veel te laag is. We zijn vandaag naar huis gekomen en ik heb een fantastische kraamhulp die me goed helpt. Lotte drinkt als een tierelier en heb genoeg productie dus wat dat betreft een hele goede start!

Voor wie nog moet gaat bevallen, laat het over je heen komen en succes met de laatste loodjes!!

Jaaa en ook wij mogen babynieuws melden.

Gisteravond om 19:02 uur is Britt geboren ?
Bevalling is ondanks de hevige rugweeën maar mbv de ruggenprik goed verlopen..
Succes nog voor diegene die nog moeten

Wow, even een paar dagen niet online en dan gelijk zoveel goed babynieuws!!! Gefeliciteerd allemaal! 
@ Tulipaa: gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje Lotte!!! Hoop.voor je dat je lichaam goed hersteld! Maar fijn dat de borstvoeding goed op gang is gekomen!! Geniet van deze mooie tijd!
@ Sabien: ook jij gefeliciteerd met jullie meisje Esmee!!!
@ Zorgboerinneke: jullie gefeliciteerd met jullie zoon Niek! Fijn dat hij het zo goed doet!
@ sutjegirl: en ook jij gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Britt!
Hier 39.1 weken en gisteren weer naar de VK! Gaat gewoon goed! S'avonds veel harde buiken nog steeds! En nu regelmatig last van bovenbenen beetje wat ik ook altijd heb met mijn menstruatie....we wachten geduldig af!!!

Sutjegirl, gefeliciteerd met Britt!!
Wij beginnen hier een beetje onze draai te vinden. Lotte is tevreden, drinkt en slaapt goed en was vandaag op dag 4 al flink aangekomen. Gelukkig maar, want het wekken voor een voeding was vannacht niet zo’n succes... Ze vertikte het om te gaan eten haha. Ik heb nog steeds bedrust maar mocht vandaag wel zelf douchen, kleertjes voor madame kiezen en s middags Lotte verschonen aan de commode. Misschien dat ik morgen even beneden mag lunchen ?? Fijn dat er vooruitgang in zit nu! Gelukkig na die eerste nacht thuis ook geen grote nabloedingen meer gehad. Dat wil ik iedereen die nog moet bevallen nog wel meeegeven trouwens. Wij hadden geen idee hoe groot stolsels kunnen zijn. Tot het formaat sinaasappel is normaal vertelde de verloskundige... Geen smakelijk verhaal, maar ik had het zelf graag van tevoren geweten dus ik deel het toch maar even hier... Nu verloor ik s nachts dus meer dan gemiddeld bloed, maar als ik had geweten wat normaal was, zou ik minder geschrokken zijn (en mijn vriend ook Haha). Het doet overigens geen pijn ?
Morgen komen ze voor de hielprik, ook weer zo’n mijlpaal!
Nomade, ik hoop dat het vlot doorzet! Je weet het niet hoor, bij mij ging het ook ineens heel snel.
Hebben jullie trouwens de weersvoorspellingen gezien? Dat belooft wat voor volgende week ??

Goed om te horen dat het goed gaat met alle mama's en baby's! Hier wachten we nog geduldig af! 39.4 weken nu! 
Gisteren naar een markt geweest, tijdens een feestweek hier vlakbij, met mijn ouders en manlief! Mijn ouders wonen in het buitenland dus die waren erg blij om mij toch nog hoogzwanger mee te maken! M
wat een blikken en opmerkingen kreeg ik toen ik op de markt liep! Ja mijn buik is echt giga, maar ik zit nog vol energie, houd geen vocht vast, en buik zit echt compleet aan de voorkant ( vanachter niet te zien dat ik zwanger ben) ben ook 'maar' 10 kilo aangekomen, ik heb wel veel vruchtwater en ons mannetje is wel hoogstwaarschijnlijk stevig!
Een oudere vrouw , die naar mijn buik keek en ' oei, oei, oei'  klokte! En ander die : 'Zo dat is een tweeling',  of 'pas maar op straks dan lig je hier plat, zo te zien kan hij elk moment uit je vallen'. En veel blikken! Merk dat ik behoorlijk gevoelig daarvoor ben op dit moment!
Wat bezielt vreemde mensen om ongevraagd zulke opmerkingen te maken! Moet ik dan maar thuis opgesloten zitten wachten? Was er echt een beetje klaar mee! 
Tja, ik ben wel een beetje bang voor het weer! Bevallen in die hitte! Maar vandaag 38 jaar geleden is mij moeder met 29 graden bevallen van mij, dus mijn verjaardagscadeautje kan vandaag komen, maar na die warme dagen is ook goed ?! 
Jullie ook allemaal succes met de hitte die gaat komen! 

Terug
Bovenaan