Goed om te horen dat het goed gaat met alle mama's en baby's! Hier wachten we nog geduldig af! 39.4 weken nu!
Gisteren naar een markt geweest, tijdens een feestweek hier vlakbij, met mijn ouders en manlief! Mijn ouders wonen in het buitenland dus die waren erg blij om mij toch nog hoogzwanger mee te maken! M
wat een blikken en opmerkingen kreeg ik toen ik op de markt liep! Ja mijn buik is echt giga, maar ik zit nog vol energie, houd geen vocht vast, en buik zit echt compleet aan de voorkant ( vanachter niet te zien dat ik zwanger ben) ben ook 'maar' 10 kilo aangekomen, ik heb wel veel vruchtwater en ons mannetje is wel hoogstwaarschijnlijk stevig!
Een oudere vrouw , die naar mijn buik keek en ' oei, oei, oei' klokte! En ander die : 'Zo dat is een tweeling', of 'pas maar op straks dan lig je hier plat, zo te zien kan hij elk moment uit je vallen'. En veel blikken! Merk dat ik behoorlijk gevoelig daarvoor ben op dit moment!
Wat bezielt vreemde mensen om ongevraagd zulke opmerkingen te maken! Moet ik dan maar thuis opgesloten zitten wachten? Was er echt een beetje klaar mee!
Tja, ik ben wel een beetje bang voor het weer! Bevallen in die hitte! Maar vandaag 38 jaar geleden is mij moeder met 29 graden bevallen van mij, dus mijn verjaardagscadeautje kan vandaag komen, maar na die warme dagen is ook goed ?!
Jullie ook allemaal succes met de hitte die gaat komen!