Uitgerekend juni 2020

Jaaaa natuurlijk mag jij je ook melden!
Hoe voel je je vandaag?
Eerder in deze groep staat een link naar de fb pagina waar de meeste van ons zitten.. als je een privé bericht stuurt naar de ‘eigenaar’ vd groep dan wordt je vast en zeker toegevoegd. Daar zitten alle dames die in juni zijn uitgerekend.. 
Misschien tot daar! 

Hahaha pagina 10 mensen.. ?? Dan hoef je niet alles terug te lezen..
Pagina 10 als je de oudste berichten eerst instelt.. En ik weet niet of het nog uitmaakt of je mobiel of computer gebruikt.. Ik kijk mobiel in ieder geval. 

He meiden,
Inmiddels ook de 1e echo gehad en momenteel 8 à 9 weken :).
Sinds vorige week voel ik me enorm lamlendig en moe. Ik weet dat moe zijn er bij hoort... maar lijkt alsof ik nergens energie voor heb. Na het werk eigenlijk eten en naar bed. Middagdutjes op vrije dagen van zo’n 4 uur en dan ‘s avonds weer om 9/10 uur naar bed.
Is dit voor jullie herkenbaar? In vergelijking met voorheen slaap ik echt veel meer en heb ik erg weinig energie.

Hier ook in blijde verwachting van nummer 3 ook al kwam het als een verassing? ben 29 heb een zoon die volgende week 8 word en een dochter van 2 en half. Zijn nu langzaam aan het idee gewend dat nr 3 komt al.2 goede echo's gehad met een mooi kloppend hartje! Succes aan alle mamas

Hey dames
Even een vraagje: ik las dat je haar kleuren niet zo een goed plan is tijdens je zwangerschap. Maar mag je wel alle haarproducten gebruiken zoals shampoo en conditioner? Ik vroeg het me net af toen ik een conditioner (uitspoelbaar) van Nivea gebruikte. En ik vond er ook niet meteen iets terug van online. 

Is dat wel gewoon veilig? Hopelijk wel want ik gebruik verschillende conditioners al zolang als ik weet en sta er nu pas bij stil... 

Dank voor jullie reactie.

groetjes

Hallo dames ik sluit mij ook aan? wou al veel eerder. Maar ben zwanger van mijn eerste kindje en uitgerekende datum is 18 jun ? 

Terug
Bovenaan