Uitgerekend juni 2020

Ik voeg me graag bij de groep, ben in juni uitgerekend van mijn tweede kindje. Heb een geweldige dochter van 13 maanden. Het lijkt me leuk om er over te kunnen praten dat ik weer zwanger ben want nog niemand weet er van en ik ben slecht in mijn mond houden ;) 

@Gebruiker10173205 gisteren ging t best goed. Kreeg alleen rond een uur of 4 echt harde nare steek onderin mn buik. S'avonds 1 minder heftig, maar vannacht werd ik er gewoon wakker zo zeer dat t deed. Daarna een levensechte droom gehad over dat ik een miskraam had... blijft zo in je hoofd spelen dat die kans nog rieël aanwezig is.. 

Ik ben nu 6 weken, 15 nov eerste echo. Dus dat duurt nog even.

Ik had deze week 1 dag geen koffie gehad en barstende koppijn dag erna. Maar gisteren en eergisteren smaakte me de koffie niet meer dus na een paar slokken gestopt. Scheelt wel als je het gewoon niet meer lekker vind ?.

Goedemorgen! 

@zwaantje wat erg voor jullie. Heel veel sterkte! 

Daarnaast ook fijn om te lezen dat het bij andere goed gaat. 

Gisteren ben ik weer voor een echo in het ziekenhuis geweest. Gisteren was ik 8.2 en wat een groot verschil is dat met de echo van 2 weken geleden. We hebben mini mensje kunnen zien. Heel bijzonder. 
Nu mag ik woensdag voor het eerst naar de VK. 

Mijn uitgerekende datum is officieel 9 juni. Wat is dat nog ver weg.... 
Hoe staat het met jullie met de symptomen? 
Ik ben vooral heel moe en heb 's morgens erg veel moeite met het opstarten van de dag. 

ach ja we nemen het voor lief! 

groetjes, Angela

Dag dames

@ zwaantje: wat erg... ik leef met je mee en wens je veel sterkte. 

@ gebruiker: proficiat! Spannend hè... Ik vind ook dat het allemaal zo lang duurt hehe! Geduld is niet men sterkste kant haha! 
ik ben inmiddels bij de gynaecoloog geweest voor een eerste echo. Ik ben uitgerekend op 13 juni en het hartje klopte flink. Heel erg spannend. Zo leuk om te weten dat het goed loopt. Volgens de gynaecoloog is de meest gevaarlijke periode voorbij binnen een 2 tal weken (ben dan net geen 10 weken). Natuurlijk kan er dan nog altijd wat gebeuren, maar we denken positief natuurlijk!
De volgende stap is het vertellen aan mijn dichte familie. Ben erg benieuwd naar hun reactie. Ik zou ze het liefst samen brengen, mijn ouders en broer met zijn gezinnetje maar niet simpel om dat zonder vermoeden te doen. Ze komen wel eens vaker eten en op bezoek maar niet vaak samen omdat het dan ineens wel een behoorlijke groep is. Hebben jullie tips? 

verder heb ik een stevige verkoudheid te pakken (iedereen rond me snotterde en heb ondanks het handen wassen en gel gebruiken het blijkbaar niet kunnen ontwijken). Zolang het geen cmv is, vind ik het ok... Maar als piekeraar duiken die gedachten al eens op. Ik probeer medicatie te vermijden, maar het zware hoofd, keelpijn en gesnotter is niet bevorderlijk. Nog advies voor me? 

fijne dag dames, geniet van de kleine dingen! 

Zwanger van ons eerste kindje  5 juni uitgerekend. Eerste zwangerschap sowieso en was meteen raak na stoppen van de pil. Afgelopen dinsdag eerste echo gehad en die was goed. Volgende echo is 15 november 

@zwaantje wat naar om te horen... mag ik vragen hoe je onderbuik gevoel is bevestigd dan? Heb je een vergroegde echo laten maken omdat je zo onzeker en bleek die niet goed, of heb je een bloeding opnieuw gehad? 
Rond mn eigenlijke menstruatie ook heeel klein beetje en heel licht bloedverlies gehad.  Rood van kleur mar echt maar 1 moment. Daarna nix meer. Week erna positief getest. Nu nog steeds zwanger gevoel, lichte steekjes in onderboek zo af en toe en pijnlijke borsten. Verder geen klachten. 13nov 1e echo.

@Allemaal Bedankt voor jullie medeleven. Het gaat redelijk goed, al moest ik vanmiddag de brok in mijn keel even wegslikken toen ik over de kinderafdeling van de Ikea liep. Dinsdag een echo staan om alles vanbinnen nog even te bekijken. 
@Knufje Ik deed opnieuw een test (cb digitaal) om mezelf juist te overtuigen dat het nog steeds goed zat. De test gaf echter 'niet zwanger' aan terwijl het een week daarvoor nog 'zwanger 1-2 weken' aangaf. De vk zei dat dat met ruim 6 weken wel erg ongebruikelijk was. Vandaar dat mijn onderbuikgevoel voor groot deel bevestigd werd. Ik ervaar daarnaast ook een afname in symptomen (dit hoeft niet altijd slecht te zijn, dat weet ik).

Oh Zwaantje wat zenuwmakend! Ik zou ook erg onzeker worden. Ik zal voor je duimen dinsdag en laten we hopen dat het alsnog allemaal goed zit. Veel sterkte!

Terug
Bovenaan