Dag dames
@ zwaantje: wat erg... ik leef met je mee en wens je veel sterkte.
@ gebruiker: proficiat! Spannend hè... Ik vind ook dat het allemaal zo lang duurt hehe! Geduld is niet men sterkste kant haha!
ik ben inmiddels bij de gynaecoloog geweest voor een eerste echo. Ik ben uitgerekend op 13 juni en het hartje klopte flink. Heel erg spannend. Zo leuk om te weten dat het goed loopt. Volgens de gynaecoloog is de meest gevaarlijke periode voorbij binnen een 2 tal weken (ben dan net geen 10 weken). Natuurlijk kan er dan nog altijd wat gebeuren, maar we denken positief natuurlijk!
De volgende stap is het vertellen aan mijn dichte familie. Ben erg benieuwd naar hun reactie. Ik zou ze het liefst samen brengen, mijn ouders en broer met zijn gezinnetje maar niet simpel om dat zonder vermoeden te doen. Ze komen wel eens vaker eten en op bezoek maar niet vaak samen omdat het dan ineens wel een behoorlijke groep is. Hebben jullie tips?
verder heb ik een stevige verkoudheid te pakken (iedereen rond me snotterde en heb ondanks het handen wassen en gel gebruiken het blijkbaar niet kunnen ontwijken). Zolang het geen cmv is, vind ik het ok... Maar als piekeraar duiken die gedachten al eens op. Ik probeer medicatie te vermijden, maar het zware hoofd, keelpijn en gesnotter is niet bevorderlijk. Nog advies voor me?
fijne dag dames, geniet van de kleine dingen!