Hallo allemaal,
@Zwaantje, wel soort van fijn om het nu 100% zeker te weten maar blijft natuurlijk wel rot. Hopelijk hebben jullie snel meer geluk!
Ik ga inmiddels van mijn 7e, mijn 8e week in. Nog 1,5 week wachten op de eerste echo, vrijdag de 15e. Hebben besloten om waarschijnlijk dat weekend het ook aan beide ouders te vertellen, vanuit gaande dat alles goed is. Blijf wel constant in m'n achterhoofd houden dat t ook zo kan zijn dat t niet goed is, al heb ik daar geen aanleiding toe qua symptomen.
Twee weken later, als ik iets meer dan 10 weken ben, rond 1 dec, vertellen we het mijn 3 zusjes incl aanhang en zijn 3 broers incl aanhang. Hebben van mijn vriendskant dan sinterklaas, dus willen het een beetje op een leuke manier als cadeau brengen.. maar wat ???! Met kerst denk de rest van de familie en vrienden. Als t voorspoedig verloopt dan rond 14 weken, maar we kijken natuurlijk wel met spanning uit naar de aankomende tijd.
Qua symptomen zijn de steken in onderbuik niet meer dagelijk, wel dagelijks meer vermoeid en heb vaker barstende koppijn, zoals nu. Borsten blijven nog steeds heel gevoelig.. we gaan t zien hoe t verder verloopt..