Uitgerekend juni 2020

Hallo allemaal,

Ik sluit me ook aan bij deze groep. Precieze uitgerekende datum nog niet bekend. Voor nu staat hij op 1 juni.
De 23e voor het eerst langs bij de verloskundige, voor de echo en intake. Ben zo benieuwd! Wist niet dat wachten zo lang kon duren... Haha
Voor ons is dit onze 1e zwangerschap. 
Ik voel me gelukkig goed, en heb gelukkig niet heel veel klachten. Ben vooral met vlagen  erg duizelig en licht in mn hoofd. Al een paar x ook in gezelschap gehad. Waarbij ik dan maar niks durfde te zeggen want tot de 23e houden we het zeker nog even geheim.
Groetjes!

Hier weten mijn moeder en stiefvader en mijn schoonouders het wel. Voor de rest proberen we het zo lang mogelijk geheim te houden. 
Momenteel flink aan de cola dat is het enige dat d emisselijlhied een beetje tegengaat?
Vandaag ook wel erg aanwezig maar goed heb ook niet heel goed geslapen dus dat helpt ook niet mee 

Cloewja; even een paar dagen niet online geweest... hier is het 99% terug een bbz. Op nod was hcg maar 15 wat zeer laag is.  De dag erna dus beginnen bloeden (was ook zo bij vorige bbz en hcg was 42) 2 dagen later was hcg 39 en nog eens 4 dagen later 321 (5w) Wel goed verdubbeld, toch aan de lage kant. Maar 5 dagen heftig bloedverlies. Ik wou dat dit gewoon een miskraam was.. ik moet vrijdag terug een echo krijgen (5w3d dan) en als dan niks te zien is wordt het een kijkoperatie.
ik heb veel buikpijn dus ik heb geen hoop meer. Bloeden is wel gestopt nu.

groetjes

Aah wat sneu en verdrietig voor jullie. Konden ze nu nog niet zie op de echo of er iets in de baarmoeder zit? Veel sterkte de komende tijd! 

Hey allemaal, 
Ik heb 8 dpo voor het eerst positief getest (vandaag is 12 dpo). Het is nog erg pril (zit nog steeds voor mn nod) maar als alles goed blijft gaan is mn uitgerekende datum 15 juni. Ik heb 4 dochters, de jongste is 1, druk gezin dus :) 
Mijn moeder en mn oudste twee meiden weten het, verder wil ik het zolang mogelijk voor me houden.

Terug
Bovenaan