Uitgerekend juni 2020

Goedemorgen en gefeliciteerd allemaal :)
Ik meld me ook aan voor juni 2020.
Afgelopen week positieve Clearblue 2-3 weken van ons eerste kindje, zo spannend!
22 oktober naar de verloskundige, ook gelijk een echo.
Nu al bijzonder om alles mee te maken.

@cloewja ja enorm lastig. Je twijfelt aan jezelf en eigenlijk hadden we voor een tweede al een beetje de hoop opgegeven. Nu hopen dat alles goed blijft gaan. Hier ook de 22ste de eerste echo.

He dames, ik sluit me hierbij aan. Pas een positieve test in handen gehad. Heb hiervoor 2 miskramen gehad. Dus heel spannend. Heb al 2 kinderen,meisje van 7 en jongen van 4.Fijn om hier mee te praten, omdat ik het nog tegen niemand wil zeggen..

Hallo Allemaal,

Vorige week maandag op 10dpo een bloeding van 4 dagen gehad. Vorige week vrijdag mijn NOD gehad maar die dag was de bloeding al weg. Volgens huisarts een innestellingsbloeding. De strepen van de testen worden nog steeds niet donker maar wel duidelijk 2 strepen te zien. Zoals het nu lijkt ben ik 5 juni uitgerekend. Dus nu 4 weken en 3 dagen zwanger. Wij hebben al een meisje van 16 maanden. Gefeliciteerd allen die zwanger zijn!

Gefeliciteerd dames... 
Hebben jullie al kwaaltjes?
Ik merk dat ik weer vaker vlagen van misselijkheid heb. Verder weinig last.
En ben vreselijk moe...
Val om 21 uur om  hihi 

Zondag heb ik mij weer aangemeld bij moeders voor moeders. 
Ik ben er een ster in om te vergeten dat ik dan ff in een kan moet plassen om het in de flessen te schenken maar alle beetjes helpen. 

Zal binnenkort wel gebeld worden voor een afspraak 

Hoi hoi, ik had afgelopen zondag twee positieve testen, (eerste keer) super natuurlijk! Maar de twijfel slaat gelijk toe. Die nacht erna werd ik snachts wakker en dacht: nou die test had ik niet hoeven doen. Ik voelde vanalles: pijnlijke borsten, opgeblazen buik, steken alsof ik ongesteld ging worden en had een paar dagen ook vrij veel slijmverlies. Gisteren werd dat een stuk minder en vandaag is het echt volledig weg. Dat maakt me zo onzeker! Ben er ineens van overtuigd dat die testen niet kloppen en/of dat het gewoon nu niet meer zo is. Stom he...

Hallo, 
Allemaal gefeliciteerd met de zwangerschap! 
Hier ook positieve testen, vorige week di NOD gehad en positief getest. Gister nogmaals getest en een veel dikkere streep, neemt dus goed toe. Het is onze vierde zwangerschap voor hopelijk ons eerste kindjes. Afgelopen jaar 3 miskramen gehad wat ons veel verdriet en onzekerheid gaf. Vind het nu ook nog lastig erin te geloven. We kregen het aanbod het 1e trimester de zwangerschap in het ziekenhuis op te volgen, maar we willen liever terug naar de verloskundigen praktijk. Daar mogen we ook extra vaak langs komen gezien onze voorgeschiedenis. 
De eerste echo staat gepland op 16 okt, ik ben dan volgens mijn berekening 7 weken en 1 dag. Uitgerekende datum denk ik 2 juni. 
Liefs, Sanne

Terug
Bovenaan