Uitgerekend juni 2022

Vanmorgen heb ik positief getest! Op basis van de eerste dag van m’n laatste menstruatie zou ik op 4 juni 2022 uitgerekend zijn.
Bij mij moet het nieuws nog even landen. We hadden het al wel een poosje over dat we heel graag een tweede kindje wilden. Dat is dus nu in een keer raak. Ik had verwacht dat het toch echt wat langer zou duren, dus ik moet nog even wennen aan het idee.
Verder echt helemaal geen klachten, dus ik hoop dat dat zo blijft! Zijn er al meer mensen die positief hebben getest? Hoe voel je je?
Hoe langer ik erover denk hoe blijer ik wordt ?

Wat leuk! Ik heb vorige week positief getest (al heel vroeg) en ik ben nu 4+3 weken zwanger! 11 oktober de eerste echo dus ik vind het spannend! Is mijn tweede kindje en er zal uiteindelijk 21 maanden tussen de kindjes zitten. Hoeveel maanden zit er tussen bij jou?
Hier ook nog niet echt klachten. Gisteravond even een vlaag van misselijkheid en zo af en toe pijnlijke borsten..
Voor nu een uitgerekende datum van 1 juni 2022

Wat leuk! Gefeliciteerd!
Ik ga maandag de verloskundige bellen om de eerste afspraak te plannen, ik gok dat dat ergens eind oktober zal worden dan.
Als alles goed blijft gaan zal er straks ook 21 maanden tussen onze kindjes zitten! Ik ben ontzettend benieuwd hoe dat straks gaat. Vind het best spannend haha.

Ik heb zaterdag positief getest en ben nu 5 weken plus 1 zwanger van ons tweede wondertje. Er zit 2,5 jaar tussen. 19 oktober eerste echo. 2 juni uitgerekend

Gefeliciteerd allemaal!

Ik heb afgelopen woensdag positief getest. Ik ben nu 4w+6d zwanger van ons eerste wondertje. Uitgerekende datum zal dan 1 juni 2022 zijn. 1e echo staat gepland voor 27 oktober. Klinkt zo ver weg!!

Op wat maagzuur en pijnlijke borsten na, heb ik nergens last van.

Wat leuk sunshiine! Gefeli! Dan lopen wij precies gelijk! Ik heb wel al een stuk eerder een echo maar dat heeft medische redenen, heb de eerste echo 11 oktober met 6+5 weken! Heel spannend!

Zo leuk allemaal! Ik belde gister de verloskundige en ik kan 20 oktober terecht voor de intake en eerste echo. Zo spannend weer. Voelt ook nog echt ver weg haha. Hoewel het maar drie weken zijn. Ik had gedacht dat ik bij een tweede zwangerschap misschien wat geduldiger zou zijn, maar dat lijkt niet bepaald het geval hahaha ?

Terug
Bovenaan