Uitgerekend juni 2022

Het zou inderdaad fijn zijn enenha, als je nu wat geduldiger was. Iedere zwangerschap is anders, dus het is denk ook wel logisch dat je geen geduld hebt?

Gefeliciteerd allemaal!
Ik heb 2 maanden terug miskraam gehad (was 7 weken ver, maar het was met 5wkn al gestopt met groeien)
Nu weer zwanger en 1 juni uitgerekend. Spannend of het nu wel goed gaat..
Weinig klachten tot nu toe. Vlagen van misselijkheid/vol gevoel en beetje moe

Hoi Allemaal!
Na een paar positieve testen ben ik er zeker van, ik ben zwanger ?? Na berekening ben ik +-7 juni uitgerekend. Dit gaat mijn eerste zwangerschap en kindje worden dus ik weet nog niet wat me allemaal te wachten staat, maar ik ben er al enorm blij mee ?
Ik heb weinig klachten behalve wat gerommel in mijn onderbuik af en toe, en lichtelijk zere borsten.

Hayy!
Gefeliciteerd meis, ik ook gisteren na een traject van 2,5 jaar eindelijk een positieve test! 
Ik voel me over het algemeen goed, heb wel de nodige symptomen zoals vlagen misselijkheid, vermoeid, honger, last van borsten, opgeblazen buik en soort menstruatiekrampen.
Ik ben volgens eigen berekening 4 weken + 2 dagen en 15 juni 2022 uitgerekend

Wat leuk allemaal!! Ik heb zelf ook echt nog nergens last van. Af en toe pijnlijke borsten maar geen misselijkheid terwijl ik de eerste zwangerschap echt vanaf 5 weken ziek was. Ben ook snel moe maar dat kan ook liggen aan het feit dat mn dochtertje even wat minder goed slaapt..

Ik ben hierdoor best onzeker juist omdat ik nu gewoon echt soms vergeet dat ik zwanger ben (ben nu 5.2 weken). Weet het al sinds 3.4 (heel vroeg dus)

Gefeliciteerd nieuwe dames?

Vandaag ben ik 5+2, en beginnen mijn hormonen een beetje op te spelen. Eerst moest ik huilen tijdens het kijken van een film, waarin basketballers elkaar gingen helpen. Ik heb écht helemaal niks met basketbal, en niet veel later moest ik huilen omdat mijn man mij een appje had gestuurd, maar de toon mij niet aanstond.

Dus, heb ik m'n man maar even gewaarschuwd?

Verder, mag ik echt niet klagen. Naast vermoeid zijn, heb ik nergens last van.

Terug
Bovenaan