Uitgerekend juni 2022

Hoi Allemaal,  Gefeliciteerd!!
Dinsdag dan ook een positieve test! Wij hebben een iui traject doorgelopen en 3x is scheepsrecht! Uitgerekende datum zal 5 juni 2022 zijn en de echo staat gepland op 18 oktober. Super spannend. Ik merk dat ik wel minder energie heb, met vlagen misselijk en vol gevoel. Maar wat ik vooral heb zijn zere borsten.. Nu vooral duimen dat alles goed gaat!

[quote quote=10490058]Wat leuk! Ik heb vorige week positief getest (al heel vroeg) en ik ben nu 4+3 weken zwanger! 11 oktober de eerste echo dus ik vind het spannend! Is mijn tweede kindje en er zal uiteindelijk 21 maanden tussen de kindjes zitten. Hoeveel maanden zit er tussen bij jou? Hier ook nog niet echt klachten. Gisteravond even een vlaag van misselijkheid en zo af en toe pijnlijke borsten..
Voor nu een uitgerekende datum van 1 juni 2022[/quote]Hi Sumi, zat jij niet ook in het september 2020 topic? Ik had gisteren een positieve test in handen, dus bij mij zit er straks ook 21 maanden tussen! ☺️

Hallo dames,
Heel erg gefeliciteerd allemaal!?
Ik had de vraag of hier ook "oudere" aanstaande moeders bij zitten?
Ik ben zelf 41 en zwanger van de 2e. 
Nu +/- 6+3 weken. 
Ivm leeftijd vind ik het nu, 1e trimester super spannend. 
Zijn er meer met deze gevoelens?;-)

Gefeliciteerd allemaal! Hier vandaag positieve test, de app geeft als datum nu 6 juni aan. We hebben al een dochter van juli 2020, dus er zou zo'n 2 jaar tussen gaan zitten. Spannend allemaal! Tot nu toe nog geen kwaaltjes..

Hoi allemaal,
Allereerst gefeliciteerd allemaal! Wat leuk deze groep. Na (denk ik wel 10) positieve testen moet ik er maar aan gaan geloven dat het echt zo is. Na ruim 2 jaar ben ik zwanger. Ik ben nu als het goed is 5 weken en heb 19 oktober met 7+1 mijn eerste echo.
Ik ben alleen super onzeker omdat ik nog nergens echt last van heb. Ik bruis van de energie en nog helemaal niet misselijk. Alleen wat vaker wakker 's nachts en geen trek in zoetigheid. Ik kan niet wachten tot ik me een keer misselijk voel (zeg ik nu, weet ik?)
Leuk om van iedereen te lezen wat de "kwaaltjes" tot nu toe zijn en ook fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die zich nog best goed voelt!

Gefeliciteerd allemaal! Zoals het nu berekend is 5 juni 2022 uitgerekend van ons eerste kindje! Ik ben wel ontzettend moe en heb hele pijnlijke borsten? 19 oktober de eerste echo, wachten duurt heeeel lang!

Terug
Bovenaan