Uitgerekend juni 2023

Nee er is geen appgroep .
Wel zijn er 2 uitgerekend juni2023 Facebook groepen 
Misschien leuk om daar bij aan te sluiten?

Hoi dames,
Hoe is het met iedereen? Ik was de afgelopen weken even afwezig hier op het forum, zat namelijk met manlief bij onze familie in het buitenland en ik kreeg het forum vanaf daar niet aan de praat. Maar nu weer terug, dus super leuk om even een beetje bij te lezen en om te zien dat er nog meer dames zich hebben aangemeld!

Hier gaat het prima, de misselijkheid is weg (op die ene keer dat ik champignons voorgeschoteld kreeg vorige week na dan, lol ;-)) en ik ben weer iets energieker aan het worden denk ik. Ik begin nu ook echt een klein buikje te krijgen wat niet meer zo'n opgeblazen gevoel-buik is zoals ik in het 1e trimester had. Zeker eind van de dag is mijn buik al een beetje rond, super leuk om te zien. Vanwege onze vakantie had ik mijn werk nog niet op de hoogte gebracht van mijn zwangerschap, maar dat moet ik wel snel gaan doen nu (ben 15 weken). Morgen ben ik op kantoor en hoop ik het met mijn baas te kunnen bespreken. Ben er eigenlijk wel een beetje zenuwachtig voor omdat ik relatief nieuw aan een baan begonnen ben. Jullie nog tips bij het bespreken op werk? Ik wens jullie een fijne dag/week! :)

Het viel alles mee uiteindelijk! Manager vond het leuk nieuws voor ons, maar zag ook wel dat dit wat extra werk ging opleveren qua inwerken of overdracht van iemand anders (logisch, is ook zo ;-)). 

Hoe is het verder met iedereen? Het is zo stil hier! Zijn er al mensen die de 20-weken echo bijna in het vooruitzicht hebben? Wij zijn de 25e al aan de beurt, dus spannend en heel leuk natuurlijk om de (inmiddels niet meer zo) kleine weer te zien!

Wat fijn dat het mee viel op je werk rijstkoker.
Hier gaat het goed. Ik heb 3 februari de 20 weken echo.
Stiekem schiet het best wel op zo.?
Lekker aan het shoppen ook al en jullie ?

Leuk Froetie! Dat schiet ook al op!
Ik vind het zelf opeens zo snel gaan de afgelopen weken. In het begin van de zwangerschap was ik echt bijna de dagen aan het aftellen en heel erg bezig met: het kindje is nu zo groot als een rijstkorrel/bosbes/framboos/..., maar dat is nu weer een beetje veranderd eigenlijk. Het verbaast me soms haast hoe ver ik 'al' ben! En inderdaad lekker begonnen met shoppen ook. Eerste kleertjes zijn binnen, en via Marktplaats al een wiegje en maxicosi stoeltje opgehaald. Die laatste 2 zijn eigenlijk wel weer relatief vroeg voor mijn gevoel maar ach, het was in de buurt. En stiekem toch wel super leuk om deze dingetjes zo thuis te zien staan!

Terug
Bovenaan