Uitgerekend juni 2023

Dankje, 
Er was nog geen hartje.. de vk sprak over een diapauze.
zelf ga ik er vanuit dat het niet goed zit. 
echt even schakelen hoor.

@gebruikermei wat heftig zeg.. sterkte met deze onzekere tijd. Hopelijk komt het nog goed! 

@rijstkoker ik herken jou klachten over de misselijkheid. Smorgens gaat het bij mij prima, maar half de middag wordt ik echt misselijk. Ook heb ik continue het gevoel niet verzadigd te zijn en te moeten eten. Verder ben ik echt heel erg moe, herken jij dat ook? 

Wat spannend gebruiker mei.
Kan inderdaad nog 2 kanten op.  Duimen maar.
Sinds ik afgelopen woensdag de 6 weken ben gepasseerd ben ik elke dag op en af misselijk ?heel fijn.  
Maar het is voor een goed doel natuurlijk.
Morgenavond d'r 1e echo.  Ik ben heel erg benieuwd of alles dit keer wel goed mag gaan !

Hoi dames,
hoe voelen jullie je allemaal? Gaat alles nog goed?
ik heb net de termijnecho gehad en ben nu 11+1, mijn uitgerekende datum is nu 4 juni.
alles zag er super mooi uit, echt al een heel kindje wat flink aan het bewegen was! 
Nu kan ik gaan doorgeven of ik de NIPT wil gaan doen en de 13 weken echo, wat is jullie mening erover? Ik hoor zulke verschillende verhalen over de NIPT. Bij de 13 weken echo heb ik vooral zoiets van waarom ook niet.

Hier gaat het goed! Mijn bloedingen zijn er soms nog, vrijdag een echo gehad was toen ongeveer 9.5 week. Volgende week vrijdag heb ik de termijn echo! 

Nipt test wil ik wel doen, maar kies ipv van de 13 weken denk ik voor de 20 weken echo, is alles wat beter te zien en toch wat meer zekerheid is mijn gevoel. 

Hallo allemaal,

Lees al veel mee op het forum, maar nu toch maar eens meedoen. Ook uitgerekend juni 2023, hadden 6 oktober een positieve test. Was bij ons een kleine verrassing, maar daardoor zeker niet minder welkom. Tot dusver termijnecho gehad en aankomende donderdag de 13 weken echo.
Ook aan het wachten op uitslag van de NIPT, deze vind ik wel spannend moet ik zeggen.
Groetjes!!!

Hoe zit het precies met de 13 weken echo? Ik heb vrijdag termijn echo dus zal er ook wel uitleg over komen, maar 13 weken echo is eigenlijk de vervroegde 20 weken toch? Krijg je dan met 20 weken geen echo meer? 

Terug
Bovenaan