Uitgerekend juni 2023

Wij hebben gekozen voor de 13 en 20 weken echo. In principe is dit hetzelfde, er wordt al eerder uitgebreid naar je kindje gekeken en kan al voor 80% dingen uitsluiten. Dus het hele lijfje van je kindje wordt goed nagekeken botjes, organen, schedeltje of dit al goed gesloten is net als de rug.

Hallo dames,
Ook ik lees al een tijdje mee maar een erg onzekere start van de zwangerschap weerhield mij van deelname aan het  gesprek.
Inmiddels ben ik morgen 10 weken zwanger van ons tweede kindje. Ivm met bloedingen zijn we inmiddels 4 echo's verder maar blijkt alles toch steeds goed te zitten.
Aanstaande dinsdag hebben we de termijnecho maar we weten al dat de uitgerekende datum 24 juni is. We hebben namelijk ook voor dit kindje een ivf-traject doorlopen.
Qua prenatale screening hebben we besloten voor nipt en de 13 weken echo te kiezen. De 13 weken echo ken ik niet vanuit mijn eerste zwangerschap dus ben best benieuwd.

Hoi allemaal. 
Ik meld me ook aan. Laatste week regelmatig helderrood bloedverlies en wat weefsel na ontlasting. Maar met 6+5,8 en bijna 10 weken goede echo's gehad. Heb verder ook geen buikkrampen dus ga er van uit dat het goed zit. Zou nog wel voor een extra echo mogen, maar wil ook niet te veel stressen erover. 
Wel lastig dat ik steeds rond 6-en wakker word en niet meer kan slapen. 
aanstaande vrijdag de termijn echo. Uitgerekende datum is 22 juni (zwanger door IUI)

Hoi allemaal,
ik ben 15 juni uitgerekend van ons 2de kindje.
best spannend weer en hiervoor ook een vroege miskraam gehad waardoor ik nu wat geremd was in mijn blijdschap.
mijn dochter van 3 zei al voordat ik kon testen dat ik een baby in mijn buik had ( bijzonder he)
nu na 2 echo's en 12 weken zwanger lekker gaan genieten.

13 weken echo is voor mij ook nieuw.
daar kunnen ze al dingen zien die ze ook met 20 weken echo bekijken. Ben er ook erg benieuwd naar

Hi Purple,
spannend maar fijn dat je nu steeds meer gaat genieten. 
1 van onze katten wist het ook al voor wij het officieel wisten. Ligt veel tegen mijn buik aan. 

Ik gister 11 weken echo gehad en de kleine was lekker druk aan het bewegen dus ook weer gerust gesteld dat het bloedverlies onschuldig is. 

Wat leuk! Gefeliciteerd!
Wij hebben van de week de 13 weken echo gehad en alles ziet er goed uit. Uitgerekende datum staat bij mij nog steeds op 15 juni dus we lopen tegelijk Purple. 

19 januari krijg ik de 20 weken echo en dan hopen we te horen te krijgen wat het wordt. Er zijn al verschillende meningen op de laatste echo losgelaten en die zeggen allemaal een jongen?
Mijn vriend had al 3 dochters en 2,5 jaar geleden hebben wij ook een dochter gekregen dus het zou leuk zijn. 

Terug
Bovenaan