Uitgerekend juni 2023

@noenoe: wat super fijn voor je! Van harte! ?
@alittlebite: oh jee, k snap dat je dat spannend vindt! Hopelijk knap je snel op. Ben je verder ook echt ziek?

Ik werd opeens zo misselijk net in bed. Dat is de eerste keer dat ik het echt zo heftig voel. Hiervoor wel af en toe vagelijk een vlaagje misselijk gevoel, maar hier kon ik echt niet omheen. Kon echt niet blijven liggen, voelde me zo rot... Zit dus nu beneden in de woonkamer aan de droge mariakaakjes omdat dat schijnt te helpen. En ik HAAT mariakaakjes ??
Goed, tot zover de klaagzang ? Ergens ook een beetje een mijlpaal omdat het zo'n duidelijk echt zwangerschapssymptoom is, dus voor nu bekijk ik 't maar even positief. Slaap lekker dames!

Ik mag mij hier ook aanmelden.gisteren licht positief getest vandaag al duidelijker.
Woensdag is mijn nod, dus ik ben nog een valreep juni 

Gefeliciteerd  allemaal ?❤

[quote quote=10586334]Ik mag mij hier ook aanmelden.gisteren licht positief getest vandaag al duidelijker. Woensdag is mijn nod, dus ik ben nog een valreep juni Gefeliciteerd allemaal ?❤[/quote]
Gefeliciteerd Froetje, ik zag het NOD oktober topic dat het streepje mooi oploopt!

Hallo allemaal!
Ook ik ben uitgerekend in juni 2023. Heb wel wat klachten zoals krampen (waar ik mij zo nu en dan wel zorgen over maak) maar verder voel ik mij prima. 11 november pas onze eerste echo. Best zenuwachtig of het hartje wel klopt enzo. Even een stomme vraag, ik ben van 7 tm 12 september ongi geweest reken ik dan vanaf de 7e of vanaf de 12e??
Hoop hier weer veel te leren en te lezen en dat we allemaal in juni 2023 een kerngezonde baby op de wereld zullen zetten!

Wat leuk Froetie en gebruiker hierboven, van harte!! 

@gebruiker: Je rekent vanaf je eerste dag van de laatste menstruatie, dus inderdaad vanaf 7 september. Waarschijnlijk heb je dan ongeveer rond 21 september je eisprong gehad (mits je een heel regelmatige cyclus hebt). Dat maakt je dan ongeveer 5 a 6 weken zwanger nu!
Wij lopen redelijk gelijk op volgens mij :)

Hi lieve vrouwen,
Wat fijn dat er al een groep is. Ik ben Judith en vandaag 5 weken zwanger. Ik testte 4 dagen voor mijn NOD positief en op mijn NOD met de Clearblue positief. De uitgerekende datum zal rond 19 juni zijn. Dit is mijn 4e zwangerschap. Ik heb een zoontje van 6 en een dochter van 4. Afgelopen juni was ik zwanger en is met 10 weken het hartje gestopt met kloppen. 
Ik probeer nu positief te zijn en te blijven maar ik merk af en toe nog wel wat angst onzekerheid. Ik heb een innestelingsbloeding gehad van ruim een week. Dat is na die week wel helemaal gestopt en ik bloed nu niet meer. Ik was een week geleden nog regelmatig misselijk en nu niet. Mijn borsten zijn nu wel weer wat pijnlijker en aan het groeien. En ik voel onderin mijn buik een stevige bobbel. Mijn buik is ook al flink opgezet. Het wordt nog een uitdaging om dit te verbergen. De eerste echo heb ik 29 oktober ik ben heel benieuwd. Mijn gevoel zegt dat het nog wel eens een tweeling zou kunnen zijn, omdat ik al zo vroeg positief testte en gelijk ook al symptomen kreeg. Eerst de echo maar afwachten  :D

[quote quote=10586430]Wat leuk Froetie en gebruiker hierboven, van harte!! @gebruiker: Je rekent vanaf je eerste dag van de laatste menstruatie, dus inderdaad vanaf 7 september. Waarschijnlijk heb je dan ongeveer rond 21 september je eisprong gehad (mits je een heel regelmatige cyclus hebt). Dat maakt je dan ongeveer 5 a 6 weken zwanger nu! Wij lopen redelijk gelijk op volgens mij ?[/quote]   Dankjewel! Okay vanaf de 7e dus. Heb de verloskundige vandaag terug gebeld en heeft de afspraak naar voren geschoven en heb de eerste echo net zoals jou op 2 november. Blijft nog steeds een spannende periode hoor!  

@Rijstkoker, haha echt zwanger dus. Midden in de nacht eten. Ik heb m'n vorige zwangerschap toen ik 's nachts steeds wakker was echt regelmatig met m'n man crackers met jam gegeten. Ook zoiets mafs.
@Froetie, gefeliciteerd! Spannend. Hopelijk loopt de test mooi op! 
@Itsme, ook gefeliciteerd! Fijn dat je echo naar voren is gehaald. Die eerste weken duren altijd zo lang. Pff.
@Judith, gefeliciteerd! Spannend na je vorige zwangerschap. Verdrietig dat het de vorige keer niet zo mocht zijn. Hopelijk is die spannende eerste tijd snel voorbij. Zo dubbel vind ik die periode. 

Ik had gisterochtend last van (bruin) bloedverlies en gisteravond ook. Weliswaar maar een paar vegen (sorry voor de TMI). Het is vandaag weer weg. Ik heb er wel vertrouwen in dat het niets is, maar chill is anders.. toch altijd spannend. 

Terug
Bovenaan