Uitgerekend maart 2019

@maarttweeduizendnegentien: ook al een goede nipt! Super fijn ?! Ik ben ook 13+4 en je ziet al wel iets een buikje haha. Super leuk.

Wat fijn met jullie goede uitslagen!
Ik voel het idd al aardig ;) 
En vaak als je je eigen op concentreert gebeurt er niks! Maar hoop voor jullie dat het snel gebeurt! De bandenpijn herken ik.helaas ook het is heel vervelend. En soms het gevoel dat het afscheurt van binnen wat uiteraard niet kan ? fijne avond dames! 

Hoi dames,
Ik heb al meer dan een week pijn in m'n onderrug wat ook soms uitstraalt naar m'n linker bil. Nou vandaag opgemerkt dat ik bij m'n onderbuik op rand van band boxershort een soort steken/spierpijn gevoel. VK zei dat t banden en bekkenpijn is. Maar nu aan de voorkant erbij miss wel bekkeninstabiliteit... Heb bij fysio voicemail ingesproken hopelijk bellen ze maandag terug en kunnen ze snel meekijken. 
Als je dat voor aan je buik voelt maak ik me gelijk zorgen of alles wel goed is... Maar dat zit nu tussen de oren ook wel.. bezorgdheid. Vandaag uitslag van nipt gehad en alles is helemaal goed❤️

Hoi krokusje ik heb van het zelfde last 
En dan zekker na een heledag werken en dat pas op 14 weken heb wel al best een buikje maak me ook zorgen maar denk ook dat het niet lang duurt voordat ik minder ga werken ik werk nu 40 uur als kapster ook niet echt een beroep met een goede houding 
hoop dat de pijn in ieder geval snel weg gaat doet echt zeer:(

@Mjosje voor het kappersvak al helemaal een drama dan...veel staan. Gelukkig werk ik op kantoor. Al is veel zitten ook niet goed. Loop dan ook regelmatig. Maar op tijd naar de fysio ermee ook dan kunnen ze kijken om je te helpen. Anders kan het veel erger worden en als t bekkeninstabiliteit is kan je straks niet meer lopen van de pijn en moet je inderdaad eerder met verlof. Dat is zonde voor de weken erna.. wat moet dat moet wel daar niet van... Ik probeer zelf echt tot die 4 weken voor verlof door te werken. 

Ik vind dat niet zo spannend kan ook daarna lekker vakantie achteraan plakken als het zou moeten vind belangerijker dat ik nu niet me lichaam teveel belast lijkt me voor het kindje ook niet goed 

Terug
Bovenaan