Uitgerekend maart 2019

@EPF dat heb ik ook, niet normaal! Ik moet soms ook een paar keer in een uur! Probeer ook goed uit te plassen maar lukt niet altijd en heb snachts en sochtends ook een drukkend gevoel als ik wakker word. misschien binnenkort langs de fysio maar aangezien dit mijn enige klacht is nog even wachten.
@Samantha, wat bijzonder, tweede keer zwanger na zo lang proberen, geniet ervan en gefeliciteerd :)

@Mannonetje ik ga voor je duimen!
@Sammy wat goed dat je een kamer hebt kunnen vinden al, dat scheelt zeker :) En dat je de baby al voelt, dat lijkt mij zo bijzonder. MIjn placenta ligt voor dus helaas nog even geduld. Weet natuurlijk ook niet waar ik op moet letten aangezien het de eerste is. Denk soms wel wat te kunnen voelen maar grote kans dat het mijn darmen zijn haha.

@stk: ik voel nog niets hoor! Was dat maar zo haha. Je bedoelt iemand anders denk ik :). Dat kamertje was geluk hebben. Mooi voordelig.

Ik voel mn baby ook nog niet. Probeer me er wel vaak op de concentreren maar nee helaas.. Hopelijk wel snel?
Nu al sinds gister (denk ik) bandenpijn. Onderin me buik. Echt heel vervelend. Misschien toch door me werk.. toch wat beter op mezelf letten

Oh stom haha ik zie het @sammy ik bedoelde @samantha, lijkt wel op elkaar idd ;) Maar hopelijk voelen we allemaal snel iets :)

@EPF @ StK, ik heb er juist veel minder last van haha. Wel dat uitplassen is soms een dingetje. Vanaf week 4 werd ik gewoon al 3 x per nacht wakker. Ik slaap nu weer de nacht door.
Ik heb wel iets gevonden tegen mijn misselijkheid aanval, zodra ik kokhals neem ik een tictac en hop weg. Voel me nu al 3 dagen weer een beetje redelijk, wel heel moe zeker al na 2 lange dagen werken. Savonds gewoon lekker vroeg naar bed.

Ik voel ook nog niets, ik probeer savonds in bed plat te liggen en dan hopen dat ik wat voel, soms voel ik iets maar dat kunnen net zo goed mijn rommelige darmen zijn haha. Me buik wordt nu wel een bolletje.... kan niet wachtennnn

Vandaag ook de goede (!) uitslag van de NIPT test gekregen :)
Heb er helemaal niet over gepiekerd of nagedacht maar toch heel fijn om te weten!!
Vandaag alweer 13+4 weken ver. Begint vanaf nu erg snel te gaan denk ik.... :D

@maarttweeduizendnegentien: ook al een goede nipt! Super fijn ?! Ik ben ook 13+4 en je ziet al wel iets een buikje haha. Super leuk.

@maarttweeduizendnegentien: ook al een goede nipt! Super fijn ?! Ik ben ook 13+4 en je ziet al wel iets een buikje haha. Super leuk.

Terug
Bovenaan