Uitgerekend maart 2019

Wat leuk Samantha! Gefeliciteerd
Ik ben inmiddels 14 weken. Maar heb nooit eigenlijk die “magische” 12 weken grens gevoeld. Het voelde vanaf dag 1 goed?
over 2 weken de geslachtsecho! Ben zo benieuwd!!

@Samantha: fijn dat je je goed voelt! Ik heb in week 6 bloedverlies gehad. Bleek door een blaasontsteking te komen. Valt niet te bewijzen of het daar écht door kwam, maar ik had wel een blaasontsteking. Inmiddels 13 weken en nog wat dagen zwanger :)
@epf: oh spannend!! Ik heb hem over 3 weken ?. Ben echt zooo benieuwd naar het geslacht! Vind het sowieso leuk om weer naar dat hummeltje te mogen kijken.
Heb vandaag continu last van een opgeblazen gevoel of zo. Net alsof ik naar de wc moet, maar dat moet ik niet ?. Lekker op mijn vrije dag. Mijn buik groeit nou trouwens goed!

Jaa ben zo benieuwd!! Het maakt natuurlijk echt niks uit of het een jongen of meisje is, maar dan kunnen we lekker gaan shoppen!!!
Mijn buik groeit idd ook?
Heb sinds gister ook echt druk op me blaas! Moet de heeeleee tijd plassen! Ga denk wel ieder uur! Moeten jullie ook zo vaak plassen?

@epf: ja daarom juist haha. Heb al wel veel gekregen, maar vind het zo zonde om zelf al kleertjes te kopen. Doe ik liever als ik weet wat het wordt.
Wel al een heel mooi kamertje gekocht via Marktplaats! Misschien wat vroeg, maar het was zó goedkoop dat ik het maar gekocht heb haha. 

@Noorw nou idd we waren heel blij en kwamen erachter op mijn.verjaardag heeft zo moeten zijn haha.
Ik ben nu 15 weken en voel.het al regelmatig bewegen. Scheelt denk ik toch dat het een tweede is :).
En die veilige periode herken ik wel! Al blijft het nog steeds spannend vind ik haha.
@Sammmy ben blij dat het goed gaat! Je schrikt toch als je bloed ziet!.
@EPF leuk zo een echo! Ben benieuwd ik wacht netjes tot de 20 weken echo haha. 

Hoi ik ben Tirza, een 1ste jaars Verloskunde student aan de Academie van Verloskunde in Amsterdam (AVAG).

Ik ben momenteel voor een fantastische opdracht opzoek naar een zwangere vrouw die ik mag volgen tijdens haar zwangerschap en nu tussen de 6 en 14 weken zwanger is. Het handigste zou zijn als je ook in de regio Amsterdam woont. 

Ik hou tijdens deze bijzondere periode een logboek bij van mijn bevindingen en ervaringen, die ik dan aan het einde van deze periode met je zal delen!

Vind je dit wat of heb je vragen? Laat dat dan weten door een reactie onder dit berichtje of een email naar tvdveere@hotmail.com te sturen, dan kan ik je meteen ook wat verdere inhoudelijke informatie geven.

alvast bedankt!

Tirza

Samantha gefeliciteerd super !
Ik heb vandaag een echo gehad met 11 weken en 4 dagen. Ik vond t super. Donderdag bloedprikken voor de nipttest en dan hopen dat de uitslag er snel is, dan kunnen we t bekend gaan maken.
Mijn placenta ligt achter dit betekend dat ik de baby sneller zal voelen geloof ik hè?

Heej manonnetjeR 
Ja dat zou kunnen, maar je hebt het snel door waarneer je het voelt? en super leuk een echo! Altijd fijn als je de kleine ziet! Succes met bloedprikken! 

Terug
Bovenaan