Uitgerekend maart 2019

Hechtingen die ze vanonder zetten zijn altijd oplosbaar. Maar als je last hebt kan je ze altijd laten verwijderen mits het goed dicht is. Ik heb nog 1 knoopje zitten van de 2. 
En inderdaad wat groeien ze hard. Woensdag is Wolf al 4 weken oud ?. Groeide niet met borstvoeding dus na 2 weken overgestapt op flesvoeding.  Tong en lipriempje ook al gekliefd net als bij z'n broer.
Maar jeetje wat is mijn oudste opeens groot. Is uit z'n kleding gegroeid. En praat opeens veel meer en ik zweer je dat is allemaal deze maand gebeurt ?.
Het ritme in ons gezin is nog wel ver te zoeken ? komt vast ooit weer goed.

Ik denk ook dat ik toch teveel doe, nu toch maar stapje rustiger! Ik heb 1 hechting die steekt echt dik 1 cm uit en zit dwars.. maar ik moet daar nu voor naar de huisarts en hoop gewoon telkens dat het oplost. Maar tot nu toe nog niet ? 
hier is de kleine ook alweer 2,5 week. Het gaat zo belachelijk hard.  De laatste dagen van de zwangerschap kruipte voorbij. Deze weken gingen als een speer!  Mn man gaat morgen ook weer werken dus staan we er weer alleen voor. Ben heel benieuwd! Hij doet het iig heel goed en groeit snel! Maar wat een liefde! 
Ritme is hier ook nog ver te zoeken, alles is nieuw en zeker als hij straks gaat werken ben ik benieuwd hoe het gaat. 

@ huissmuss ik had ook de naam Kai/Kay in gedachte! Maar daar was mijn vriend het dus echt niet mee eens. We wonen in Friesland en daar betekent het sleutel. Dus bij ons het Mikay geworden. Maar vind ook Kan nog steeds een onwijs leuke naam. Gecertificeerd met de geboorte van je zoon.  
Hier inmiddels 5 weken verder. Mijn zat tussen 2 banen in dus hoefde het niet alleen te doen. Zo fijn! Met ons gaat het heel goed. 
Hoop met de rest ook ??

Hoe is het met iedereen hier? Lekker genieten van de kleintjes?
Wij hebben zo’n lekker vrolijk mannetje! Echt genieten?
Helaas mag ik binnenkort voor OK ivm een placentarest een aanhoudende bloedingen.. flink k*t.. letterlijk en figuurlijk!

Hier gaat het super. Kleine is vrolijk en groeit als kool. Nu 6 weken en al maat 62 ?. Hij heeft alleen heel veel uitslag in z'n gezicht en nek en twijfelen tussen warmte uitslag en baby acne. Komende week naar de huisarts. Hij heeft er gelukkig geen last van. Ritme komt langzaam weer. Alleen optijd komen is een dingetje ?
Hoe gaat het met de andere?

Hier gaat alles goed! Ook een heerlijk mannetje en makkelijk in omgang. Huilt alleen als hij wat nodig heeft of wat gedaan heeft. Heel fijn.  Die van ons zit nog in maat 50 en is nu bijna 5,5 week. Sommige dingen van 56 kan hij wel al aan, sommige dingen zijn nog echt te groot. 
Oh wat naar zeg EPF, wat gaan ze dan precies doen? 
@suffjuh, hier ook baby acne en warmte uitslag, toevallig van de week ook naar de ha geweest. Hij heeft er ook gelukkig geen last van.   Ritme is hier nog ver te zoeken en indd optijd komen is ook een ding.  Fles is om de 3/4 uur. Sinds paar nachten red hij de 3 uur niet eens... dat is wel een dingetje.
ik geef fles voeding en zit nu op de 120cc, het lijkt er op dat hij meer wilt maar de ha vond dat al best veel voor hem...

@smpje via de baarmoedermond naar binnen met een camera en daar gericht het stukje verwijderen. Je kunt t zien als een curretage, maar dan een stuk preciezer! ?
De baby acne is hier inmiddels over na 7/8 weken. Heb ook al bij de huisarts gezeten ?
Binnenkort prikjes en weer wegen. Hij zit al eventjes in 62! Sommige merken nog wel 56.. Mn kleine reusje! 

Terug
Bovenaan