Uitgerekend maart 2019

Ohjeetje, dat is niet fijn ? maar beter als het er straks uit is. 
Haha het is zo sneu, maar gelukkig is het strakjes over. 
Ahh lekker hoor, die van mij krijgt eindelijk een beetje bolle wangetjes derest komt vanzelf wel. Had nooit verwacht dat hij zo klein zou zijn. 
Ligt de kleine bij jullie nog op de kamer? 

Zeker niet fijn. Na 8 weken bloedverlies ben ik er zooo klaar mee! Maar t gaat nog wel ff paar weken duren. Gelukkig nog een goed HB van 8..
haha Ja de vetjes komen vanzelf. Mn mannetje heeft echt rollade beentjes ? ik heb vast hele goeie vette BV melk.. gaat er wel weer af als ie gaat kruipen en lopen.
Hij slaapt als sinds hij 3 weken is op zn eigen kamer. Hij kan nogal kreunen. Maar hij slaapt prima?? Komt een keertje snachts.

Hier ook alles goed!!
Kleine Kay is morgen alweer 4 weken.. wat gaat het snel!
Hij gaat nu langzaam naar maatje 56. En drinkt 6 voedingen van 120 cc.
Volgende week eerste keer naar het consultatiebureau, spannend.

@epf hopelijk is het dan klaar!  Ik ben gister ongesteld geworden en flink ook. Precies 6 weken na de bevalling ? was nog niet eens gestopt met dat afscheiding.  
Heerlijk, kan niet wachten op babyvetjes ? zakken zn broekjes niet zo af! 
@huismuss, spannend! Wij zitten ook op 120cc maar ik geef meer want hij krijst na zijn fles dat hij meer wilt.  Hij is ook flink aangekomen dus niet gek dat hij meer wilt. 

Hoi dames hoe gaat het? Mijn kleine ventje is alweer 11 weken wat gaat het toch snel.. gister zat ik naar de eerste foto’s te kijken en wat is ie toch veranderd jeetje ? 

Hoi Dames!
hoe is het met jullie en de baby s?  Hiero gaat het goed. Kleine nu bijna 10,5 week en slaapt al heerlijk de nachten door.  Morgen weer beginnen met werken.. en oeff wat vind ik het rot. Morgen naar de opvang, zijn al 2 x wezen wennen maar vind toch best lastig. 
Zijn er al een aantal aan het werk? 

Hier al 3 weken aan het werk. Als of ik nooit verlof heb gehad ?. 
Kleine doet het super zit in maatje 62/68 met zn 12 weken. Drinkt 4 a 5 flessen van 180 ? .
Slaapt van 20 tot 7 a 8.  
Lijkt wel een droom kind.
Oudste heeft het soms wat moeilijk met delen.

Hier gaat t ook super!
Maandag weer werken! Hij is inmiddels 15 weken en doet t super!
Slaapt klokje rond van 7 tot 8. En dan maak ik hem wakker! Geef nog steeds volledig BV en dat begon een beetje pijn te doen?
Het is een lekker vrolijk mannetje

Terug
Bovenaan