Uitgerekend maart 2019

Dames die bevallen zijn en die hechtingen hebben gehad.. hoelang hebben jullie er last van gehad? Ik heb mijn hechtingen vrij hoog aan de binnenkant zitten en ben nu bijna 2 weken verder. Ze hadden het knoopje verwijderd en toen ging het even beter maar nu kan het flink zeer doen ? heb aan mn man gevraagd om te kijken en die zag niets geks wat kan duiden op een ontsteking.  Het voelt soms echt als zoals het einde van mn zwangerschap die druk daar beneden alleen dan wat erger want nu moet ik echt gaan “liggen” zitten op iets hards is nog geen optie.

Ik heb/had hechtingen.. Maar bij mij is het doorlopend gehecht. Dus zonder knoopjes. Heb ze ook niet laten verwijderen.
Heb niet zozeer last van de hechtingen maar wel van t feit dat het litteken hard is.. 
Als ik te veel liep, met name in het begin had ik ook die pijn die je omschrijft. Doe het rustig aan!
Inmiddels is de kleine 5 weken en loop ik weer een paar kilometer per dag met de hond. 

@smpje ik heb ook hechtingen. Oplosbaar. Als je teveel pijn en druk daar onder hebt heb je teveel gedaan vermoed ik. Ik heb dat van de week ook gehad...voelde alsof er een zwelling zat. Zelf gekeken en zag niets geks en zag er verder goed uit. Zorg dat je komende dagen meer ligt dan zit .dan zal de druk ook weer afnemen. Goed doseren en niet te lang lopen of zitten. Dat verergert het weer. En koelen helpt ook! 

@huismuss veel succes! 
Hier begint de hechting ook wat "vervelend" te doen, ik weet niet eens of ie zelf oplost of dat ze m eruit moeten halen ?
Gister was de eerste dag zonder kraamzorg. Ging vrij goed, maar ik was wel kapot om 19u. Reon doet het hardstikke goed nadat hij een checkup heeft gehad in het zhuis op de 2e dag. Hij lag te mekkeren als een lammetje, hoe langer hij op zijn rug lag hoe erger het werd. Omdat ze iets met het hartje vermoedden moesten we met spoed naar het zhuis. Kinderarts heeft m onderzocht en drukte een paar keer hard op zijn borstkas en sindsdien is het verdwenen, doordat ik zo onder de indruk was ben ik vergeten waarom ze dat gedaan hebben, maar het heeft in ieder geval geholpen. Het is tot nu een tevreden ventje dus volop genieten. De borstvoeding gaat ook goed. Het is het allemaal waard geweest! 
Dames die nog moeten bevallen , succes met de laatste loodjes.
Dames die al bevallen zijn , lekker genieten!

Op zaterdag 6 april is onze zoon Kay geboren! Hij weegt 3355 gram en is 50 cm groot. Wat een kerel van een vent!! We zijn super trots ♡♡
Alles is goed gegaan en heb zelf maar 1 hechting, wel de ruggenprik gehad..
Nu lekker genieten♡!

Terug
Bovenaan