Uitgerekend maart 2019

@Melisjee Ik heb ook de Compleet Mama van Davitamon. Maar ik moet echt even reminders in mijn telefoon gaan zetten dat ik ze iedere dag neem anders vergeet ik het weer. 

@MamaEE, ja inderdaad moet daar nog echt aan wennen. Er staat ook bij voorkeur tijdens of na de maaltijd innemen. In de ochtenden ivm werk heb ik grotere kans dat ik het vergeet dus ik neem het na mijn avond maaltijd in.

@Melisjee hier ook vandaag gebeld en toevallig ook de 16e de echo ? 
Vind het maar overdreven spannend dit keer want de vorige keer was ik zooooo hoteldebotel-op-een-roze-wolk dat de klap des te harder kwam om het hartje ineens niet meer te zien kloppen bij een spoedecho ? andere aanstaande moeders ook een beetje last van de angst of lukt het om heerlijk positief te blijven?
hier ook de vermoeidheid (ik val om 20.00uur gewoon echt in slaap!), lichte misselijkheidsvlaagjes, krampjes en mn darmen wat overstuur!
Nog niemand ingelicht maar denk niet dat ik nog lang mijn mond kan houden! Ik was destijds namelijk tegelijk met mijn 3 beste vriendinnen zwanger en allen leven met hun neus er boven op met me mee ??  heb destijds ook de reacties gefilmd wat ik nu weer wil doen want idd super leuk om terug te zien!

Hoe hebben jullie trouwens de datum berekend? Volgens de calculator op diverse sites ben ik nl uitgerekend op 27-28 februari (dus zit officieel illegaal in deze topic ?).... maar bij mijn vorige zwangerschap was die berekening op 1 februari en bleek het bij de VK uiteindelijk 11 februari te zijn omdat er volgens haar nog een paar dagen bij op komt vanwege de innestelingstijd ? vandaar dat ik mezelf maar tot de “maart 2019” groep heb beschouwd ?

Oh en foliumzuur slik ik al anderhalfjaar.. ik heb die van het Kruidvat (ook compleet met vitamine D) omdat die makkelijk zonder water zijn door te slikken (ik heb de pot naast mn haarspul en make-up ed staan zodat ik het sochtends niet vergeet?) 

@Soto Ik zit ook een beetje op het randje met februari maart hoor. De lengte van mijn cyclus is wat onregelmatig dus bij de kortste tijd is het 27 februari maar waarschijnlijk wordt het wel maart. Gewoon lekker bij deze groep blijven hoor! 
Wij hebben het vanochtend aan mijn schoonmoeder verteld en mijn ouders een weekje geleden voor ze op vakantie gingen. Allebei onze meiden een tshirt met 'big sister' aangedaan. Mijn schoonmoeder zag het gelijk maar mijn ouders moesten we er wel echt op wijzen haha. Waren wel allemaal super blij voor ons. 

Hebben jullie al een afspraak gemaakt bij een verloskundige? Ik ben natuurlijk veel te ongeduldig en wil zooooo graag dat kleintje in mijn buik zien. Helaas is het nu nog wat te vroeg, maar ik heb 11 juli mijn eerste echo gepland staan! Ik kan echt niet wachten om dat kleine stipje te zien dat mij zo moe en misselijk maakt haha. 
Hebben jullie al een echo gepland staan? 

Ik heb nu een afspraak staan voor 12 juli, dan ben ik net 7 weken. Maar ik wil niet te lang wachten, ik wil snel weten of het ok is of niet..

Terug
Bovenaan