Uitgerekend maart 2019

Net de 1e echo gehad ! 
Met 6+6 mooi kloppend hartje gezien! Wat was ik zenuwachtig zeg! 
Vanavond mijn ouders vertellen en morgen avond de ouders mijn schoonouders.
Helemaal blij :)

Wat fijn meiden! Gefelicireerd! 

Beetje jaloers wel. Wil ik ook al!! Nog drie weken.. zo lang nog, haha

Wat een warmte he vandaag!! Heb zo beroerd geslapen vannacht, het is niet te doen! 
Goed, dat was mijn klaagmomentje :). Verder gaat het heel goed. Heb amper meer krampen en steken. Merk dat ik weer veel meer alles gewoon kan doen zonder meteen dat trekkende gevoel te krijgen. Wel fijn, maar ergens verlang ik ook wel naar wat kwaaltjes zodat ik me iets meer zwanger ga voelen, hahaha. 
Ook wel een gekke gedachte dat je er maar op vertrouwen moet dat alles daarbinnen goed gaat, want mijn eerste afspraak incl echo is pas half augustus. 

Cwn 
bij mijn is de zwangerschap al ontstaan uit ici dus ben al genoeg met me billen bloot geweest dus dezekeer kan er ook nog wel bij haha
maar ondanks dat blijft het altijd wel weer een dingentje.

Ik heb volgende week ook een echo bij 6+6 dus goed om te horen dat er dan al wel een hartje te zien is want de vk zei tegen mij dat het erom zou hangen... 

Dat vind ik ook wel een beetje spannend, om met de benen wijd te moeten. Maar ja, zal toch moeten he. Over een aantal maanden moet het sowieso, haha! 

Maar toch hoop ik dat ze de echo met bijna 9 weken gewoon via mijn buik kunnen doen. Las op internet dat dat soms ook wel lukt en dat als het niet lukt ze inwendig doen. 
Zal het sowieso ook even vragen met de intake. 

Bij de inwendige echo gaat de echokop max 2cm naar binnen.. ze kijken paar seconde om het in te brengen en daarna alleen maar naar het scherm.
Ze doen dit 100x per dag, echt geen zorgen maken!!  Ze praten je er netjes door heen!

Terug
Bovenaan