Gister en vanmorgen ontdekte ik met het tandenpoetsen dat mijn tandvlees flink gevoelig is. Heb wel vaker ontstoken tandvlees gehad.. dus begreep dat dit dan ook weer het geval kan zijn. Verder nog steeds duizelig, ene dag erger dan andere dag, ik slaap snachts opzich wel goed. Op mijn buik liggen voelt wat minder fijn omdat ik merk dat er al lichte spanning op mijn borsten staat. Verder heb ik nog pijnlijke tepels.. soms het idee dat het met de dag erger wordt. En savonds heb ik ook meer een opblazen gevoel en is mijn buik opgezet. Ene keer erger dan de andere keer. Gister lekker ontspannen in een lauw bad gelegen, heerlijk was dat. Doet je ook weer goed. Vooral met dit weer. En zo nu en dan nog steeds wat steekjes en lichte kramp in mijn buik. Al met al, mag ik dan niet klagen als ik zo lees dat er al dames zijn die goed misselijk zijn.. 🙁 balen is dat zeg! Je hoopt natuurlijk dat je daar niet zo´n last van krijgt. Misschien krijg ik het juist wel aan het einde van de zwangerschap...kan ook nog.
Ook ben ik nog steeds wel gaar..en hang ik liever onderuit op de bank met Netflix aan. Honger valt tot nu toe mee. Soms heb ik even een snaai moment,,maar extreem is dat niet.. Het ergste wat ik tot nu toe had is dat ik om 11.15 's ochtends een spek (zo´n lange gedraaide) en chips gegegten had haha.. chips niet heel veel.
Ik heb in ieder geval, als goed is, wel een fijne BH gezien bij de HEMA voor als mn borsten aardig gegroeit zijn en of niet lekker in huidig bh´s zitten. Is eentje die soort van driehoek vorm heeft en naadloos is. Maar wel een goede voorvorming (wat ik wel erg fijn vind).