Uitgerekend maart 2019

Ook bij een regelmatige cyclus is het niet zo dat je eisprong bijvoorbeeld precies op dag 14 is. Het kan verschillen van 11 tot 17 dagen bijvoorbeeld. 
Ook kan het volgens mij zijn dat het innestelen wat langer heeft geduurd, dan is het vruchtje ook wat later begonnen met de start van het groeien en ben je dus minder ver dan je denkt. 
Volgens mij zit het zo, maar mocht ik het mis hebben, dan moet iemand mij maar verbeteren.

Ik hoop trouwens wel dat ik ook nog een echo krijg bij 12 weken ofzo. Ze hebben dus over drie weken mijn termijn echo gepland, maar dan ben ik pas 8+5 dagen. Met 12 weken zie je veel meer, dus hoop dat ik dat ook nog wel mag zien. 
Ik ben trouwens ook super moe. De hele dag door eigenlijk maar vooral in de avond heel erg. 
Verder pijn in tieten en af en toe wat misselijk, maar als ik goed regelmatig eet, valt dat heeeel erg mee .

@fee klopt helemaal ? eerste dag van mijn menstruatie was ook 2 juni maar pas op dag 21/22 juni mijn eisprong gehad en heb dat aangehouden! Bij mijn echo maandag leek dat overeen te komen met mijn berekening vanaf de eisprong (6+4)maar ze konden het nog niet goed meten dus volgende keer weten we het zeker.
In de tussentijd zou ik idd de datum van je eisprong aanhouden? al was die van jou idd wel een stuk later nog! 
Hier Vallen de kwaaltjes nog mee! morgen 7 weken en alleen vaak moe, groter en pijnlijke borsten overdag en veel honger en gekke misselijkheid maar verdwijnt elke keer met eten. Sterkte voor de dames die zo beroerd voelen?

Gister en vanmorgen ontdekte ik met het tandenpoetsen dat mijn tandvlees flink gevoelig is. Heb wel vaker ontstoken tandvlees gehad.. dus begreep dat dit dan ook weer het geval kan zijn. Verder nog steeds duizelig, ene dag erger dan andere dag, ik slaap snachts opzich wel goed. Op mijn buik liggen voelt wat minder fijn omdat ik merk dat er al lichte spanning op mijn borsten staat. Verder heb ik nog pijnlijke tepels.. soms het idee dat het met de dag erger wordt. En savonds heb ik ook meer een opblazen gevoel en is mijn buik opgezet. Ene keer erger dan de andere keer. Gister lekker ontspannen in een lauw bad gelegen, heerlijk was dat. Doet je ook weer goed. Vooral met dit weer. En zo nu en dan nog steeds wat steekjes en lichte kramp in mijn buik. Al met al, mag ik dan niet klagen als ik zo lees dat er al dames zijn die goed misselijk zijn.. :( balen is dat zeg! Je hoopt natuurlijk dat je daar niet zo´n last van krijgt.  Misschien krijg ik het juist wel aan het einde van de zwangerschap...kan ook nog.
Ook ben ik nog steeds wel gaar..en hang ik liever onderuit op de bank met Netflix aan. Honger valt tot nu toe mee. Soms heb ik even een snaai moment,,maar extreem is dat niet.. Het ergste wat ik tot nu toe had is dat ik om 11.15 's ochtends een spek (zo´n lange gedraaide) en chips gegegten had haha.. chips niet heel veel.
Ik heb in ieder geval, als goed is, wel een fijne BH gezien bij de HEMA voor als mn borsten aardig gegroeit zijn en of niet lekker in huidig bh´s zitten. Is eentje die soort van driehoek vorm heeft en naadloos is. Maar wel een goede voorvorming (wat ik wel erg fijn vind).

Ik mag me hier ook aansluiten. Afgelopen zaterdag positief getest. 
We hebben al een zoontje van net 2 (dus tegen die tijd ruim 2,5). Hij is met spoedkeizersnede geboren ivm niet vorderende ontsluiting. Ik moet zeggen dat me de aanwezigheid van dat litteken in m'n baarmoeder wel soms zorgen baart. Al heb ik er geen last van, maar het idee... Toch zou ik deze keer wel voor een geplande keizersnede willen kiezen. Maar zover is het nog lang niet...
Ik heb nog helemaal geen kwalen. Heel af en toe een klein krampje. Bij mijn zoontje was ik de dag na de positieve test al bij de huisarts voor blaasontsteking antibiotica. En daar had ik vervolgens weer heel veel darmkrampen van, vooral 's nachts. Dus nu op tijd begonnen met cranberry pillen.

Hoi allemaal
Ik mag ook bij dit groepje. Na 2 miskramen en 1 dochter van 20 maanden. Nu 5.3 zwanger. Ik las iets over een facebookpagina.
Hoe kom ik daarbij? 
Groetjes Nicole?

Hoi dames!
Ik weet sinds een weekje dat ik zwanger ben, nu 6 weken en 2 dagen. Over 2 weken mag ik naar de verloskundige.
Ik ben alleen zó onzeker, dit is mijn eerste zwangerschap. Veel last gehad van een menstruatie achtig gevoel, dat lijkt nu minder te worden. 
Ook erg veel last van mijn borsten en de vermoeidheid. Kan de hele dag wel slapen ?.

Terug
Bovenaan