Uitgerekend maart 2019

ik ben gister opgenomen in t ziekenhuis vanwege uitdroging omdat t overgeven zo bleef aanhouden. nu aan een vocht infuus. medicatie tegen misselijk en braken helpt niets helaas :(
ook een echo gehad. 5+3 kwam daar ongeveer uit. nog geen hartje te zien. volgende week terugkomen voor een nieuwe echo. 
ik moet eerlijk bekennen dat hoe blij ik was met een positieve test ik er op deze manier echt niet blij mee ben :(

Hallo Dames!
Van harte gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap! En wat fijn dat er al een paar zijn die een kloppend hartje hebben gezien! 
Heb zondag en dinsdag een zwangerschap test gedaan en beide positief! Als de berekeningen kloppen dan ben ik 30 maart uitgerekend. 
Vind het super spannend! Heb al een dochter van 16 maanden maar voor haar zwangerschap 2 miskramen gehad. Dus vind deze zwangerschap toch wel weer eng.
Houden jullie het allemaal wat vol met deze warmte? Ikzelf mag vanmiddag medicijnen ophalen voor mijn misselijkheid. Krijg met veel moeite eten en drinken binnen ?
Groetjes 

Hoi meiden!
Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Ik ben nu 7+4 weken zwanger en volgens de app 10 maart uitgerekend, ikzelf ben 12 maart jarig dus wie weet komt t kleintje wel op mn verjaardag haha. 
Leuk om te lezen dat er nog meer jonge moeders zijn, ik ben namelijk 22 en dit is mn eerste zwangerschap.
De eerste kwaaltjes zoals buikkrampen en pijnlijke borsten heb ik al gehad en rond 6 en halve week begon ik ook aardig misselijk te worden en heb er nog steeds last van. Gelukkig nog niet hoeven overgeven. 
Ik merk wel aan mezelf dat ik er nog niet heel positief insta, vooral omdat ik overal hoor en lees over miskramen of dat het hartje niet klopte. Zodra ik merk dat mn borsten even geen pijn doen of dat ik minder misselijk ben denk ik gaat t wel goed?
31e heb ik de eerste echo en de tijd kan me niet snel genoeg gaan, het duurt zo lang pff. Ik kan echt niet wachten en als alles goed zit hoop ik ook wat positiever te worden. Meer meiden hier last van?

Zelfde hier inderdaad. Vind het spannend, maar na de eerste vreugde van een positieve test is de enorme blijdschap wat afgezwakt . Dat zal wel weer komen als ik het met mensen kan delen. Het liefst deel ik het al met iedereen maar mijn vriend wil het nog even geheim houden tot na de eerste echo.

Oooh wat kut dat je bent opgenomen. Hopelijk voel je je snel wat beter!

Hi allemaal!
Ook ik ben zwanger en uitgerekend op 9 maart. Hiervoor een zwangerschap van 24+3 gehad maar helaas door ernstige fouten in het ziekenhuis (te lang laten door lopen met een zwangerschapsvergiftiging) is onze dochter doodgeboren. Daarna vrij snel weer zwanger maar helaas uitgelopen in een miskraam. Nu dus “poging 3” en na heel wat frustratie en schildklierproblemen eindelijk dus weer zwanger!

nu ben ik wel gematigd enthousiast, je weet maar nooit. Om die reden 18 juli een echo gehad na bloedverlies en krampen, gelukkig niks aan de hand! Nu mag ik morgen officieel voor mn eerste intake waarbij ik naar alle waarschijnlijkheid meteen aan de bloeddruk verlagers en anti stollingsmiddelen mag. Ik hoop zo dat het nu wel goed gaat. 

Oh ja symptonen: misselijk (wel medicijnen voor), steken in mn buik, heel erg moe en niet zo lief voor het mannetje! Oh en we hebben het deze keer nog aan niemand verteld, behalve collegas omdat ik waarschijnlijk tijdelijk een aanpast rooster krijg vanwege de vermoeidheid. Sorry voor het lange verhaal :) 
xx

@Gebruiker..826 wij gaan ook voor de Nipt! Bij de afspraak voor 10 weken ga ik dit gelijk ingang zetten aangezien je de uitslag ook niet direct hebt! 

@Gebruiker...7036 wat ontzettend vervelend dat je opgenomen bent zeg! En wat rot dat je je zo beroerd voelt en de medicijnen niet helpen. Ik hoop echt dat je je snel wat beter voelt!! 

Terug
Bovenaan