Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gefeliciteerd allemaal en wat een leuk gezellig forum.
Ik ben nu 7+4 weken en kwam erachter bij 5 weken. Ben jong met mijn 23 jaar en heb dus veel vragen en onzekerheden. 21 augustus pas de eerste echo bij vk. Ik overweeg een echobureu in te schakelen om toch eerder naar ons hummeltje te kijken. Iemand ervaringen mee?
Verder onwijs moe deze week... ik wil het toch al aan mijn werkgever vertellen. Ik sta de hele dag tijdens het werk en sjouw best zwaar. Wanneer is het juiste moment ervoor? Ben bang dat hij het toch doorverteld.
Gefeliciteerd Klijn? wat leuk! Gister intake gehad en nu weer 3 weken wachten tot de volgende echo op 16/8 duurt lang?
Mijn borsten doen ook minder pijn sinds een paar dagen maar heb wel iets meer kramp, blijft spannend dus ondanks een goede echo!
Gefeliciteerd ook voor de nieuwe dames?@ fiori dat kan je zeker doen, ik mag ook eerder komen alleen moet je het vaak zelf betalen maar dat valt mee! Ik heb nu de afspraak dat ik het laat weten als ik tussendoor nog een keer wil spieken.
Wij doen de Nipt omdat wij onszelf en het kindje niet een leven willen aandoen met een ernstige afwijking of ziekte.
Iedereen heeft zijn eigen keuze hier in gelukkig maar wij zouden dat niet willen.
Ik twijfel ook heel erg of ik het mijn werkgever al zal vertellen. Het zware tillen kan ik prima ontwijken en aan andere mensen over laten.
Denk dat ik gewoon wacht tot na de eerste echo. Maar het is wel rot dat ik op een dag zoals vandaag, heel de dag al erg misselijk, het niet mag laten blijken, dan gaan ze natuurlijk vragen stellen.
Hoi dames,
Ik zal me even voorstellen ik ben Jalila 31 jaar. Voor het eerst zwanger, ik moet zeggen ik geloof het nog steeds niet. We.waren er niet mee bezig dus is echt een verrassing. Ik heb 8 testem gedaan allemaal positief toch denk ik misschien niet goed gedaan.
Volgens me app ben ik 28 maart uitgerekend. Ik heb morgen mijn eerste echo ben nu 5 weken.
Mag ik ook bij de fb groep??
Ps ik ben doodzenuwachtig en besef het nog niet allemaal
Hallo meiden,
Ook ik stel mezelf voor, ik ben Mirella, 32 jaar en zwanger van ons eerste spruitje..
Julia ik kan je ongeloof voorstellen heb ik ook, maar ik heb alle kwalen die je maar kan hebben en wij waren 'bezig', ik vind het wel spannend!
Ik ben 9 maart uitgerekend.
Je eerste echo al met 5 weken!? En morgen?op zaterdag??