Uitgerekend maart 2019

Hi allemaal!
Ik mag mij aansluiten bij deze groep. Vanochtend de echo gehad en alles zag er goed uit. Ik ben vandaag 10 weken zwanger van m’n tweede kindje. Heel bijzonder weer! 
Groetjes,
Anouk 

@dekleinste leuk dat je weer een berichtje plaatst! Ja haha eindelijk de 8 weken nog 4 te gaan ?.  Laat je weten hoe je echo was??
Maandag heb ik weer een echo! Woensdag de intake.  Ben ook heel benieuwd, qua dagen scheelde het weer per meting. Elke x was het wat anders haha.  
Hoe gaat het bij jou? 

Wat leuk al die positieve berichtjes met een kloppend hartje!! 
Ik ben sinds vrijdag gestopt met spugen, heb nieuwe zetpillen gehad en die doen denk hun werk. Wel een borrelige maag, rommelende darmen en af en toe kokhalzen.  Buikje is wel eeeextreem gevoelig alsof het nu al sinds gister avond extreem aan t groeien is ofzo. 
Jullie ook “blij” dat de hitte straks wat minder is?

Goed om te lezen dat zoveel mensen mee doen met moeders voor moeders alle beetjes helpen. Zelf begin ik ook in augustus.
woensdag heb ik eerste echo dan als het goed is 7+6. Vind het zo spannend, denk er al de hele tijd over na.

Ik afgelopen vrijdag en vandaag een echo gehad.... hartje klopt maar geen groei.... zou bijna 8 weken moeten zijn.... vruchtje pas 0.5 cm mocht dit as vrijdag nog zo zijn wordt het een miskraam... mijn 2e in amper 6 maanden:-( 

Gebruiker ...826 heftig! Hopelijk vrijdag wat beter nieuws. Iedergeval sterkte
Ik vlieg vannacht terug naar nederland na een weekje tenerife. Nu alles aan het terug lezen. Ik ben behoorlijk beroerd geweest en spuug elke ochtend gelukkig daarna over. Al ben ik nu behoorlijk bang voor de terugvlucht.
Woensdag ochtend gelijk beginnen met werk wat behoorlijk zwaar gaat worden aangezien ik 4 weken vakantie heb gehad. Ik werk in de zorg dus behoorlijk belastend werk met onregelmatige diensten. Mijn moeder werkt op de woning naast mij en die weet nog niet dat ik zwanger ben. Wij willen wachten tot volgende week als ik de echo heb gehad. Dus ik hoop dat het goed gaat, zoniet ben ik van plan om het eerder te vertellen zodat zij het eerder hoort van collegas. 
Ik ga proberen de vlucht van vannacht te overleven(heenvlucht was een ramp) en daarna verder te denken. Stapje voor stapje kom ik er wel!
Oh zn er al dames die last van verstopping hebben(niet zn lekker onderwerp). Mn darmen zijn behoorlijk van slag.

Hmm...die buikkrampen zijn wel vervekend zeg. Soms heb je er een bij zitten die net ietsje langer duurt.. fijn zijn ze nooit. Gelukkig heb k t niet pijnlijk..maar meer dat het een naar vervelend gevoel is.. blegh.. dat zullen jullie ook wel hebben. Nog 2 dagen en dan ben ik 7 weken. Vandaag gezwommen en ben er goed moe van. Net even tukkie gedaan.  

Hmm...die buikkrampen zijn wel vervekend zeg. Soms heb je er een bij zitten die net ietsje langer duurt.. fijn zijn ze nooit. Gelukkig heb k t niet pijnlijk..maar meer dat het een naar vervelend gevoel is.. blegh.. dat zullen jullie ook wel hebben. Nog 2 dagen en dan ben ik 7 weken. Vandaag gezwommen en ben er goed moe van. Net even tukkie gedaan.  

Terug
Bovenaan