Uitgerekend maart 2019

@epf trok gister helemaal door naar mijn heup en bil. Daar bleef het wel echt uren zeuren. Nu nog steeds links onder krampjes steekjes maar wel non stop.  Als t blijft aanhouden bel ik straks de vk wel even :) 

@smpje!
We lopen tegelijk zo leuk! Was ik weer even vergeten haha! Vandaag ben ik ook precies 8 weken alhoewel de gynecoloog vertelde met 6 weken dat ik een paar dagen langer zou kunnen zijn. Want toen zagen we het hartje! Vandaag dus de echo met 8 weken..... ben zoooo zenuwachtig niet normaal. Zenuwen in m’n buik! 
Wanneer heb jij de echo??? 
Liefs 

Ik heb me net ook opgegeven voor moeders voor moeders. Was het eerst niet van plan, want ik woon in een appartement, dus geen idee waar ik die flessen kan laten als ze opgehaald worden, maar ik dacht, dat laat ik als probleem voor de organisatie haha
Anders kunnen we vast een moment vinden dat ik gewoon thuis kan zijn. 
Nu 6weken+1, nog precies 2 weken voor mijn intake + echo bij de VK. Duurt zo lang nog... 
Wat betreft kwaaltjes kom ik er tot nu toe goed af. Wel erg moe, dus dit weekend veel geslapen, maar nu weer op mijn werk, waar het doen van dutjes niet heel normaal gevonden wordt, dus dan merk ik dat ik ook minder de behoefte heb. 
Soms denk ik, oh jee, daar komt de misselijkheid, maar dan voel ik me de dag daarna weer heel normaal dus ik laat het maar gewoon over mee heenkomen en als het uberhaupt niet komt, lucky me, toch?

@smpje: wat fijn dat het iets beter gaat met je! Kun je ook weer wat binnenhouden? Lijkt me dat twee weken spugen echt je helemaal sloopt. Sterkte ermee!
Ik had vannochtend mijn eerste echo. Ben nu 7+2 wk. En het hartje klopt! Ik ben zo opgelucht!! ❤️ Ik was echt dit hele weekend een soort gespannen wrak voor die echo, maar nu voelt het alsof ik weer kan ademhalen. Ik had alleen een echo en niet de intake, dus ik stond vrij snel weer buiten. Ook omdat ik dus een afspraak had met de echoscopiste en die is nogal van het ‘hop hop klaar’ tempo. Maar het maakt me allemaal geen bal meer uit want alles was goed. Ik heb nog nooit met zo’n dikke grijns op mijn smoel daarna bloed zitten prikken.

Oh en ik mag dus niet meedoen met moeders voor moeders. Ik heb als dreumes na een operatie een bloedtransfusie gehad, en dan mag je zelf nooit bloed geven. En ook geen urine.

Oh wat fijn van alle kloppende hartjes! Ik ben zo jaloers op jullie. Ik wil ook een echo. Vanaf dan gaat het pas echt worden denk ik. 
Ik denk er wel vaak aan, maar heb dan nog niet het idee dat het over mijzelf gaat. Als jullie snappen wat ik bedoel, haha. 
Nog 8 dagen. Dan mag ik ook!
Ga vandaag beginnen met de rompertjes maken die ik ga geven aan onze ouders en broers om het te vertellen. 

Ik heb vandaag weer een slecht dag na 1 week nergens last van hebben gehad mag ik vandaag al 2 keer na de wc rennen.
dacht al wel van zit alles nog wel goed omdat ik me zo goed voel maar bevestiging vandaag wel weer gehad de wc is me beste vriend:)
zometeen lekker met me man wat eten dan hopen dat het zakt
heb woensdag een echo ben dan 9 weken zo benieuwt kan niet wachten

Hallo allemaal,

gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Op dit moment ben ik 8 weken zwanger van ons eerste kindje, een week geleden de eerste echo gehad en het hartje klopt?
Helaas wel erg last van ochtendmisselijkheid, als iemand hier nog tips voor heeft hoor ik het graag!

liefs,

Carolien

Terug
Bovenaan