Uitgerekend maart 2019

Hier gaat het nu sinds gister weer redelijk na 2 hellse weken van spugen misselijkheid.. ik hoop dat door de nieuwe zetpillen komt. Merk alleen wel dat ik daarvan geprikkelde darmen krijg. Maar goed liever dat dan continue boven de wc.  Morgen hopelijk gewoon weer normaal kunnen werken! 
Morgen alweer 8 weken, toch gaat het redelijk snel.
Ik ga overigens toch aanmelden voor moeders voor moeders. Iemand dicht bij ons is door de medicijnen die ze maken zwanger geraakt. Dan heeft het toch nog meer invloes op je!  
Ik had vandaag met redelijk wat lopen ook last van onderrug naar mn linkerbil heel apart was dat haha

Wat goed om te lezen dat er hier meer dames zijn mee doen! =D En dat dekentje is inderdaad echt super zacht!! Voor ons is het ook het eerste dat we nu in huis hebben voor de frummel. En de zwangerschapstest in het doosje met 'gefeliciteerd' is ook leuk om te bewaren.
De eerste flessen worden bij mij de 20e afgegeven en ik doe mee tot 8 oktober, dus 6 weekjes. Jammer dat we nu nog niet kunnen beginnen!
Ik heb al even door het blad gebladerd maar bewaar het denk ik tot na de 8-weken echo (over ~1,5 week). Nog een beetje zelfbescherming tot dat moment... Als ik dan het hartslagje zie schiet ik denk ik wel vol in de moeder-modus ;-)
Ga het morgen wel aan mijn beste vriendin vertellen... spannend! Mijn ouders en zusje en de ouders van mijn vriend en zijn broer weten het al wel, als enige. Heel veel zin om het mooie nieuws te delen mijn vriendin, die zelf deze week is uitgerekend van haar 2e!

Ik doe niet mee aan mvm. Ivm de zomerstop en ik las ook dat ze al een overschot hebben aan het hormoon. Heb er daarom dus voor gekozen om het niet te doen. 

Dames.... morgen 8 weken maar net had ik in eens een zeurende menstruatie kramp en ging net even plassen had beetje bruin oud bloed met afvegen... de kramp is wel licht en zit rondom mijn heup en links onder... pfff gelijk weer paniekk

Ik heb denk ik gewoon een voedselvergiftiging gehad waardoor ik zo veel moest spugen! Nu gaat t weer langzaam aan beter gelukkig!
Doe niet mee aan mvm, ben nu nog enige tijd op vakantie.
Ohh Smpj! Niet te veel stressen, is niet goed! Kijk t ffies aan!

Hi Fee,
De dame van MvM zei dat ze nooit een overschot hebben. Blijkbaar staat op de website dat het stabiel is ofzo en mijn contactpersoon zei dat zowel de vraag naar het medicijn als het aanbod van deelnemers groeit. Elke bijdrage is zeer gewild, ookal is het maar voor een korte periode. Zeker ivm met de stop, verwachtte zij eerder een tekort!
Uiteraard is het je eigen beslissing ? maar als je het een goed initiatief vindt en er alsnog aan mee wilt doen zullen ze zeker heel blij zijn. Plus, dat baby dekentje is echt heeeel zacht ? 
Liefs!

Hè Allemaal, hier is het vandaag lekker rustig. Vanmorgen een beetje misselijk en een moodswing ergens eind van de middag. Veder voel ik me goed fit... Stom, dat je dan toch als het even een dag minder is toch zorgen maakt ?

@gebruiker...42

M’n zus had het met haar verlies in het begin best zwaar, wat niet gek is want het is niet niks. Maar ze heeft d’r rust genomen en het een plekje gegeven. Onder het mom van ‘de natuur heeft het opgelost, het zal wel niet 100% goed zijn geweest’, heeft ze de plek van acceptatie snel gevonden. Enkele maanden later was ze weer zwanger en gaat nu haar laatste trimester in ???

Terug
Bovenaan