Uitgerekend maart 2019

Nee daar kan ik ook echt niet op wachten. Stond vanmiddag met super schattige kleertjes in mijn handen, maar heb ze braaf weer terug gehangen. Haha!
Winkelwagentjes op webshops ook elke keer al vol nu met die sale. Maar ook daar nog braag niets van besteld. 
Kijk wel af en toe eens op Pinterest voor inspiratie voor het kamertje. 
Alvast een beetje voorpret, haha

Laat ik eerlijk zijn, wij hebben al bijna alles.... maar hadden we al voor ik überhaupt zwanger was. ? best erg haha.
wij wachten met vertellen tot ik 12+4 ben. Dan is mijn schoonvader jarig. Hij heeft vorig weekend te horen gekregen voor de 4ex opa word (Mn zwager) en dan met zn verjaardag willen wij het vertellen. Dan is het eerste trimester ook al voorbij. Dus meer zekerheid. ? alleen ff bedenken hoe. 
Kinderkamer kan ik alleen maar van dromen voorlopig. Wij wonen momenteel nog in een twee-kamer appartement. Niet erg praktisch. Dus hopen snel op een andere woning (reageren al 1,5 jaar tevergeefs). Weet wel al dat ik unisex kamertje zou willen. Mocht er een 2e komen hoef je weinig tot niks te veranderen.
maar deze voorpret is al heel leuk ?

Ik heb juist nog niets gekocht, ben bang dat het dan juist niet lukt/goed gaat. Slaat natuurlijk nergens op, want daar hangt het niet vanaf. Maar zit gewoon tussen mijn oren.
Wel heb ik een rammelaar gemaakt/gehaakt die ik wil bewaren voor ons eigen kindje. 
Verder heb ik al veel kraam cadeautjes gehaakt voor andere dus al veel Babyspul in mijn handen gehad. Binnenkort dus (hopelijk) eindelijk voor onze eigen spruit. 

Nee dat snap ik wel. Wij hebben ook niks gekocht. Maar mijn beste vriendin woonde bij haar ouders toen ze zwanger was. Ze zou gaan samenwonen in een nieuwbouw woning maar ging nog half jaar na de bevalling duren voor t klaar was. Ze had wel alles dubbel. Zoals de complete kinderkamer, maar ook heel veel kleertjes (nieuw met kaartjes jongen en meisje) box etc. Ze wilde allee bij haar ouder hebben en bij hun thuis. Echter wegens omstandigheden ging het niet door en zat ze met alle spullen. Dit heeft ze ons cadeau gedaan omdat ze al 20 jaar weet van Mn kinderwens.... 
zelf kopen we ook nog niks hoor. ? niet voordat we zekerheid hebben over alles. Niet voor de eerste 3 maanden....

Ben trouwens wel benieuwd wat je allemaal haakt aan kraamcadeaus. Ik kan het echt niet. Verkoop je het ook? En zou ik het mogen zien? #bennietnieuwschierig?

Hoi allemaal!
Ik heb straks mijn 2e echo en ik ben zó zenuwachtig. Heb er slecht van geslapen haha. 
Vorige echo is van anderhalve week geleden, die kreeg ik na een bloeding en toen zag alles er perfect uit. Met 6w+2 al een kloppend hartje gezien.
In de tussentijd geen problemen meer gehad met bloedingen enzo en de kwaaltjes nemen alleen maar toe. En die borsten, jeetje wat kunnen die dingen groot en gevoelig worden hahaha.
Ga er vanuit dat het nog steeds goed gaat met ons kleintje. Ik ben zó benieuwd!
Groetjes Sam

Hoi allemaal!
Ik heb straks mijn 2e echo en ik ben zó zenuwachtig. Heb er slecht van geslapen haha. 
Vorige echo is van anderhalve week geleden, die kreeg ik na een bloeding en toen zag alles er perfect uit. Met 6w+2 al een kloppend hartje gezien.
In de tussentijd geen problemen meer gehad met bloedingen enzo en de kwaaltjes nemen alleen maar toe. En die borsten, jeetje wat kunnen die dingen groot en gevoelig worden hahaha.
Ga er vanuit dat het nog steeds goed gaat met ons kleintje. Ik ben zó benieuwd!
Groetjes Sam

Terug
Bovenaan