Uitgerekend maart 2019

Ik heb zon last van m'n borst. Ik kan niet zien dat ze groter geworden zijn. Misschien alleen wat steviger maar nu heb ik bij 1 borst dan die onderrand pijnlijk is en een stukje naar de zijkant omhoog bij m'n borst. Heeft iemand dit ook? 

@Fee HAHA, ik heb precies het zelfde.. Kijken mag... aanraken nowayyyy!!  
@kusjem, dat heb ik soms ook dat s ochtends wakker wordt en denk oh tis minder maar als ik bij thuiskom mijn bh vervang voor zo'n bandachtige BH (geen idee hoe het heet) dan doen ze weer veel pijn.
@Fiori wat fijn!  Mooi om te zien he :D

Echo van vanmorgen was goed! 8w+1 vandaag. Het was een cm gegroeid ten opzichte van vorige week. Super grappig haha.
Hartje ook weer gezien. Alles was goed!

Oooh wat ben ik jaloers op jullie allemaal! Ik heb pas volgende week woensdag mijn echo. 
En eigenlijk doet mijn praktijk geen vroege echo's, maar omdat ze mijn menstruatie aanhouden (en dat klopt niet want ik heb een hele lange cyclus) denken ze dat ik al 2 weken verder ben en dat ze een termijn echo hebben gepland. Maar ik ben pas ruim 8 weken bij de echo dus ik heb wat dat betreft geluk .. anders had ik nog veel langer moeten wachten, haha. 

Vervelend! Bij mij gaat het tot nu toe aardig goed met de misselijkheid haha. Het is nog niet extreem!
Maar mijn borsten, jeeeetje haha. Ze waren al niet klein, maar dat dat nu al zo groeit belooft nog wat hahaha.

Oooh wat fijn al die kloppende hartjes! Ik hoop mij hier morgen bij aan te sluiten! :)
Ik heb ook dat soms de ene borst wat gevoeliger en pijnlijker is dan de ander. Verder al twee dagen last van misselijkheid. Vandaag geprobeerd om elk uur/ander half uur wat te eten en dat ging goed, niet misselijk geweest! Ook ik heb erg last van mijn darmen. Gisteravond leek ik wel vijf maanden zwanger, zo opgezet was mijn buik.

Van Mn borsten weinig tot geen last eigenlijk. Maar ben in 10 maanden tijd meer dan 40kg afgevallen (door maagverkleining) en voordeel dat ik Mn oude bh’s nog had ? wel weer wat voller terwijl ze juist slapper geworden waren. 
Mn darmen al 10 maanden last van helaas dus kan ik niet over meepraten. 
Nog 6 dagen wachten op de echo ?

Terug
Bovenaan