Uitgerekend maart 2019

Hi Sammmy!
Heel veel succes (en hopelijk plezier) bij je tweede echo! Snap dat je ongerust bent maar probeer die onrust los te laten en er blanco in te gaan :) Ben benieuwd hoe het straks is gegaan!

Heb zojuist mijn eerste echo gepland voor volgende week dinsdag, ben dan 7+6. Heel spannend om te zien of er een hartslagje is! Kan echt niet wachten...!
Liefs!

Je kan even kijken op crochetmetfee op Instagram. Daar staan wat dingetjes op, maar je kan altijd aangeven wat je zelf wil dan kan ik kijken wat mogelijk is. Ik verkoop het ook. 
Is alleen maar super fijn dat je zoveel al hebt gekregen. Scheelt een heleboel kosten, alles is al duur genoeg.
Spannend met de echo's, succes!

Hoi allemaal!!
ik weet niet precies hoe de berekening gaat, maar aan de telefoon zei de verloskundige laatst hoeveel weken ik was doormiddel van haar telling. Dus dat is nu 7+3 dagen. Mijn eerste echo heb ik met 8+5 dagen, volgende week donderdag.. Spannend want sta echt strak van de stress of het wel/niet goed is. Onze eerste zwangerschap en elk pijntje is verkeerd in mijn ogen.
ik heb sinds 5 dagen last van diaree. Ik ben niet ziek, maar wel vaak als ik wat eet of als ik wakker wordt diaree met veel buikkrampen. Alle ontlasting die ik heb is dun. Dit maakt me erg onzeker omdat ik nergens lees dat dit een symptoom is; Juist het tegenovergestelde, obstipatie is een symptoom. Herkent iemand dit???

@Debvd no worries, elke zwangerschap heeft zijn kwaaltjes, de 1 wat erger dan de ander.  Ik had in de eerste weken ook enorm last van diaree, nu juist weer het tegen overgestelde. Afgelopen 2 weken alleen maar gespuugd, nu ben ik alleen aan het kokhalzen en heel moe.
Het kan met de dag anders zijn, mijn verloskundige zei tegen mij.. het is wel een goed teken al die kwalen, je lichaam maakt in iig genoeg hormonen aan.  
De berekening bij mij is gegaan de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Dat was bijv 11 juni en ben nu 8+1. Door de metingen bij mijn echo komt er telkens wat anders uit, maar 1 mm mis rekeningen kan al in dagen verschillen.  De definitieve berek krijg je meestal pas bij 10 of 12 weken. 

@sammy, het blijft spannend! ik had het vorige week met de 7 weken (ma) en toen donderdag weer... als het maar gegroeit is dacht ik. En dat was het geval.  Heb nu inmiddels ook al 2 kleine bloedingkjes gehad... best wel stress maar gezien mijn lichaam nog heftig is denk ik dat het er bij hoort. (bij mij dan) Heb ook meegemaakt als het slecht afgeloopt en dit valt niet te vergelijken..

Geniet ervan en laat het ons weten! :D 

Hey! 
Je darmen zijn nog al van slag door de veranderende hormoon huishouding. Bij de ene resulteert dat in dunne en bij de ander in dikke ontlasting. 
Ik heb nu of juist heel dik of dun. Maar misschien ben ik niet echt goed vergelijkingsmateriaal met de darmproblemen die ik altijd al had. Als je je zorgen maakt kan je altijd de verloskundige raadplegen! 
Wij lopen trouwens precies gelijk. Grappig!
Morgen ga ik even wat urine inleveren bij de huisarts om te laten checken of ik blaasontsteking heb. Beetje zeurderig gevoel in onderbuik. De verloskundige zei dat ik maar beter wat te vaak kan laten checken dan te weinig. Dat ga ik dus maar even doen. 
Ik heb verder echt nog nooit een blaasontsteking gehad trouwens dus ben benieuwd.

Ben zo jaloers op alle kwaaltjes van iedereen. Ik had gisteravond opeens geen gespannen borsten meer en dacht meteen dat het mis was. 
Heb vorige week wel al een kloppend hartje gezien en gelukkig zijn m'n borsten nu weer wat meer gespannen. Ben zo bang dat het alsnog misgaat, herkennen jullie dat ook? 

Heb ik ook hoor, ik begrijp je. Maar de kwaaltjes komen en gaan een beetje. Ben een paar dagen goed misselijk geweest maar nu al een paar dagen niet meer, dan ga je je inderdaad gelijk zorgen maken. 
Gespannen borsten worden wel steeds erger dus dat is een goed teken. Gegroeid zijn ze ook al. Jammer voor mijn vriend dat hij er alleen maar naar mag kijken. Aanraken doet echt zeer, haha! 

Vanmorgen de eerste echo gehad, en we kregen een mooi kloppend hartje te zien!!! Ik ben zo blij en zo opgelucht. Ik kan weer rustig slapen vanavond ?

Terug
Bovenaan