Uitgerekend Maart 2020

<p>hoi lieve toekomstige ouders!</p><p> </p><p>Hier een leuk topic om te kletsen met elkaar, over onze baby’s die in maart 2020 onze levens zullen verrijken! Wanneer is jullie uitgerekende datum? En wat ervaren jullie momenteel?</p><p> </p><p>Veel liefs,</p><p>Do</p>

Hee,
ik ben waarschijnlijk de eerste week van maart uitgerekend. 
Vorige week heb ik veel buikpijn gehad. Nu vooral heel moe, gelukkig is het bijna vakantie. 
Is het jullie eerste kindje? 
Van ons wel, ik vind het heel erg spannend!

Hoi! 
Ik ben 3 of 4 maart uitgerekend! ? dit is ons eerste kindje! Zo spannend allemaal, maar heel leuk ? we kwamen er achter op de dag dat we 5 jaar samen waren, bijzonder toch ? Het begint steeds wat meer 'echt' te worden in mijn hoofd. Ik heb (gelukkig) nog niet echt last van kwaaltjes, behalve dat ik erg moe ben en last heb van mijn borsten. Die zijn zoooo gevoelig! Helemaal wanneer ik mijn BH uit doe haha.
Vanavond zat ik in de auto en werd ik even overvallen met hele heftige buikkrampen maar die gingen gelukkig snel weg. Ik dacht echt even dat het mis was.
Voor jullie een eerste kindje? En hoe oud zijn jullie? :) 

Super leuk dames! Spannend hoor een 1e kindje. 
Stelt me iets gerust dat jij ook veel buikpijn hebt gehad, vorige keer is het namelijk mis gegaan en toen had ik ook veel buikpijn. 
Voor ons is het ons tweede kindje. 

Terug
Bovenaan