Uitgerekend Maart 2020

Hallo dames!!  

zijn er nog meer die al de groeiecho hebben gehad van 28 weken? Ik vandaag. De kleine liep een weekje ongeveer achter maar dat is niet erg als het de volgende keer ook maar weer is. Helemaal gelukkig omdat ik waarschijnlijk zwangerschapsdiabetisch heb. Nog geen suikerbaby iig. 

Ik heb 3 januari de groeiecho van 28 weken, dus ben benieuwd ???
De 27e moet ik voor mijn suikertest, blehg haha. Hopelijk blijft het er in #spugen? #misselijk?
Vanaf vandaag ben ik officieel ziekgemeld ? ivm met mijn bekkenpijn kon ik gewoon niet meer. Mijn heupen en liezen doen verschikkelijk pijn bij bukken en lopen etc. Loop al bij de fysio, voor volgend jaar even zorgpakket verhogen ? 

Hoi dames gisteren echo van ons meisje gehad ze had er niet veel zin in verder gaat alles goed ze lach nu in stuit maar dat kan nog veranderen we hebben nog even . 9 januari de groei echo ben benieuwd wij waren ook kleine baby's dus verwachten we nu ook weer.  

Gr Natascha 

Ik heb 8 januari mijn tweede groeiecho alweer. Geen zwangerschapsdiabetes dus niet voor niets zo super goed op mijn eten gelet. 

kleine baby's hebben niet zoveel te maken met hoe jullie zelf waren denk ik. Ik was zelf best wel groot en fors. En mijn vriend was te vroeg, maar wel net zo groot als een op termijn geboren baby. Ons eerste dochtertje was ook echt een kleintje en dat met zwangerschapsdiabetes. Nu dus weer een kleine baby. 

Ha dames, best aan de late kant, maar hier ook uitgerekend in maart (1/3/2020) en eindelijk een keer wat rust en ruimte in mijn hoofd om er wat bewuster mee bezig te zijn. Zwangerschap gaat heel goed, het wordt een meisje. Is er zoiets als een app groep inmiddels en is het mogelijk om nog mee te doen? Hoor het heel graag! Groeten, Christine 

Jullie zijn verder gegaan op de app begrijp ik, jammer. Iemand al bevallen? Ik ben morgen uitgerekend (8 maart) Ik hoop echt dat ik binnenkort ga bevallen, ze schatten mijn kind groot in (zwangerschapsdiabetes) en daarom willen ze me liever niet langer dan 40 weken laten lopen. En anders moet ik wss ingeleid worden. Het liefst beval ik natuurlijk....vind het wel een beetje spannend nu. Nog nooit zo zitten te wachten op de bevalling...(vierde kindje).

Ha gebruiker 85115, 
In een ander topic onder 'zwanger zijn', genaamd 40 weken zwanger, zijn wat vrouwen met elkaar aan de praat die ook nu uitgerekend zijn. Welkom daar! 
Ik ben op t moment 40 weken en 3 dagen zwanger. 

Terug
Bovenaan