Uitgerekend Maart 2020

Oooh zalig!!! Ja bij mij is het een eerste kindje. Ik ben 32 jaar, en het was ongepland en ook van de eerste keer onbeschermde sex ever meteen raak. Ik ga een alleenstaande moeder worden helaas, maar ik ben er klaar voor, en we gaan er 100% voor! Ik ben 10 maart uitgerekend, en ik heb al bijna 2 weken symptomen, waaronder soort ongi krampen die af en toe heftig zijn, pijnlijke en zeer gevoelige en geëxplodeerde borsten, misselijk en rugpijn. Maar ik ervaar t nog steeds niet als vervelend, behalve de borsten wel?.  Oh proficiat allemaal!! Echt zo ongelofelijk spannend! Ik ben deze avond bij de huisarts geweest, en meteen nog bloedtest laten doen voor toxoplasma en CMV. Morgen weet ik ook hoeveel HCG ik nu heb. Spannend!!

veel liefs allemaal!!!!??

Hi dames,
Ik denk dat ik hier ook thuishoor! Volgens de berekening van de assistente van de verloskundige ben ik 26 februari uitgerekend, maar volgens mij klopt dat echt niet. Mijn eigen berekening zegt 1 of 2 maart. Over twee weken heb ik een echo, dus dan weten we meer!
Tot nu toe nog weinig klachten, behalve af en toe krampjes en steeds iets pijnlijkere borsten. Vorige zwangerschap sloeg de misselijkheid ook pas toe vanaf een week of 7.
Dit is trouwens mijn tweede zwangerschap. Onze lieve dochter is nu 10,5 maand, dus die zal ruim 1,5 jaar zijn als de tweede er is. Heerlijk!

Hooi, wat leuk om te lezen. Ik ben ook zwanger en waarschijnlijk uitgerekend op 6 maart. Ik krijg morgen een test om te kijken of de htc omhoog is gegaan omdat ik dacht dat ik ongesteld was. En bij bloedverlies checken ze dan twee keer je bloedwaarden om te checken of hij verhoogd is. Eerste waarde was 50 Mg hopelijk morgen iets meer.
maar super leuk, gefeliciteerd iedereen hier.
grt Brabander 

Leuk hoor dames, gefeliciteerd allemaal!

@Dotinlove: dapper hoor! Dat was misschien even schrikken, maar goed om te lezen dat je er zo positief in staat! Heb je mensen om je heen die je kunnen helpen wanneer dat nodig is? :) Ja die borsten zijn vreselijk he haha. Ik ben een buikslaper en nu doet dat dus zeer hahah. Zei gisteravond nog tegen mijn vriend, als ik een dikke buik heb dan kan ik helemaal niet meer op mijn buik slapen. Het is maar waar je al over nadenkt he haha.

Hebben jullie het al aan mensen verteld?

Ik heb al een echo gehad, omdat ik vanwege PCOS een afspraak had bij de Gynaecoloog (doorverwijzing), heel bijzonder dat ik dus toen al zwanger bleek. Ze zei, dan kijken we gelijk maar even of we al iets zien. Echter was er nog niks op te zien hoor!! Ik heb mijn eerste echte afspraak op 25 juli, ik ben heel benieuwd!

Ik ben 26 :)

@zeeuws-meisje dankje, wat lief van je! Ja het was enorm schrikken maar ik kon t ook niet geloven direct. Maar ik heb wel superlieve vrienden die mij wel heel hard gaan steunen, doen ze nu al enorm! Daardoor ben ik nu ook echt een beetje aan t genieten ervan! En voor jou is het dan ook net zo spannend eigenlijk he? Wat is PCOS ook alweer? En betreft je slapen, ik denk dat een zwangerschapsmisselijkheid daar ideaal voor zou moeten zijn!!?

en ja, ik ben het aan het zeggen tegen de mensen om me heen. Ik voel me er echt goed bij, en merk gewoon dat me dat goed doet. Ik ben alleen, dus om het te kunnen delen is gewoon superfijn. Het geeft me veel geruststelling, ook al weet ik wel dat er veel mis kan gaan nog.

ik moet/mag 19juli naar de gynaecoloog! Krijg vandaag de resultaten van de bloedtesten van gisteravond. Ik ben zo ongelofelijk benieuwd!

xx

Hallo dames!

Ik ben 4 maart uitgerekend. 1e kindje mega spannend! Ik heb af en toe een wat zeurend gevoel in me buik verder helemaal niets. 16 juli de eerste echo. Ik ben zo benieuwd! 

Terug
Bovenaan